Spannende dag morgen...

22 augustus 2013 - Nijverdal, Nederland

Deze week is fantastisch gegaan. Kai is elke dag alle uren naar school geweest en heeft elke middag gespeeld: met Daan, Lorraine, Ruben en Amber. Verder is Kai voor het eerst naar de waterfun geweest. Vond hij erg leuk. Trainer Karin liet hem ook al even lekker keepen, dat vindt hij echt super. Vandaag zijn alle jongens voor het eerst weer naar Ciska geweest. Mika vond het blijkbaar wel gezellig, hij heeft zich goed gedragen. Wel heeft hij Ciska onder gespuugd, als dat zo doorgaat moet ik Ciska nog extra wasgeld gaan betalen... Kai wilde niet eens meer naar huis en Vico had gezegd: ik ben blij dat ik er weer ben... Fijn om te weten dat, als het goed gaat met Kai, de kids bij Ciska terecht kunnen  zodat ik gewoon lekker thuis kan werken.

Ik heb deze week weer voor het eerst gewerkt. Maandag en dinsdag waren nog vooral kletsdagen, ik ben zo lang weg geweest en er is zoveel gebeurd en ik werk al zolang bij de provincie bij verschillende eenheden, dat ik vaak hetzelfde verhaal heb gedaan. Het was fijn om er weer te zijn. Vandaag lekker thuis gewerkt, er was zoals altijd alweer een spoedklusje, lekker om weer nodig te zijn.

Mika heeft weer een sprongetje gemaakt. Hij bleek bij het consultatiebureau woensdagochtend al 6 kilo, waarmee hij van de allerlaagste curve langzaam aan naar de middencurve kruipt... Hij is plots over naar 4 flessen. Wat geeft dat mannetje toch duidelijk aan wat hij wil, hij is echt zo gemakkelijk... Ben wel woensdagmiddag nog eens met hem naar de huisarts geweest, want zijn droge exceem huidje werd door het eerste door de dokter voorgeschreven zalfje niet beter. Nu even een hormoonzalf.  Vico mocht maandag voor het eerst naar blokje 5. En wat denk je: hij mag aankomende woensdag meteen afzwemmen! Ongelooflijk, wat heeft hij straks snel zijn diploma A gehaald! Wat een kanjer. Hij was vanavond erg verdrietig. Toen ik even bij hem kwam liggen vertelde hij dat hij het niet leuk vindt dat Kai morgen weer voor een paar dagen naar het ziekenhuis moet. Hij zei letterlijk: ik maak me zorgen om Kai. Wat sneu hè, wat er ook in dat kleine kopje om gaat. We hebben even samen geknuffeld en Kai en Vico ook, en toen was het weer goed.

Morgen gaan Kai en ik dus naar Groningen, voor 3 a 4 a 5 dagen... We hebben dit keer vooraf geen bloed laten prikken, we gaan dus morgen op goed geluk. Als alles goed gaat horen we morgen ook in welke risicogroep Kai zit. Wij zijn helemaal tevreden als het de midden risicogroep is. Heel erg spannend morgen, allemaal duimen! Zo gauw Kai en ik wat weten zetten we het op het blog!

1. Miranda:
    22 augustus 2013
    We duimen onze vingers kapot xxx
  2. Fam. Gemser:
    22 augustus 2013
    We zullen voor jullie duimen, dan komt het allemaal goed. Zoveel inspiratie, goed gedaan broertjes.

groetjes familie gemser
  3. Edwin (collega van je pa):
    22 augustus 2013
    Heel veel succes morgen, ik zal zeker voor jullie duimen!
  4. Luuk van Oene:
    22 augustus 2013
    we duimen heel hard voor jullie !!!
  5. René Baltes:
    22 augustus 2013
    Ik duim mij de rambam !!!! Succes morgen !!!!
  6. Bianca Spoolder:
    Hoi Kai,

Wij duimen natuurlijk ook voor jou dat je een goede uitslag krijgt morgen. Nienke en Anne-Fleur hebben vanavond kaarsjes aangestoken in het Mariakapelletje, i.p.v. 1 hebben ze voor de zekerheid er maar meteen 3 aangestoken en hun wens voor jou in het grote boek geschreven. Wat fijn dat het zo goed ging op school.

Veel succes morgen en de groetjes van Peter, Bianca, Nienke, Anne-Fleur en Puck.
  7. Babette:
    22 augustus 2013
    Duimen zijn bijna versleten maar ga gewoon door!!
    x
  8. Claudette Stefan fleur en Sofie:
    22 augustus 2013
    Wij branden een kaarsje en zijn in gedachten bij jullie!
  9. Ingrid, mama van Sander:
    23 augustus 2013
    Ook ik denk aan jullie en hoop op de meest positieve uitkomst! Sterkte!

Een warme groet,
    Ingrid
  10. Fam. Ruis:
    Toi toi toi vandaag!!!!
  11. Hanna van Vonderen:
    23 augustus 2013
    Wat een spannende dagen. Heel veel sterkte. We duimen voor jullie!!
  12. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    Hoi hoi,
    heeeeeeeel veel succes vandaag! We hopen op een positieve uitslag! En wat super van Vico dat hij mag afzwemmen, echt goed van hem. Fijn dat het zo goed ging op school en bij Ciska, dat geeft je weer moed :-) En ook fijn dat jij het weer lekker vond op en aan 't werk Manuela!
    Liefs van ons 5-jes en we duimen!!!!!!!!!
  13. Opa en Oma Steenberg:
    Toi, toi ,toi.
    Liefs en groetjes.
  14. Loraine:
    Hoi hoi,
    heel veel succes dit weekend, en ook wij duimen met jullie allemaal mee, toi, toi, toi,
    Liefs de koelentjes