Laatste blog!

25 mei 2015 - Nijverdal, Nederland

De eerste controle na einde behandeling zit erop en alles was prima. De optometrist bevestigde nogmaals dat Kai wel behoorlijk kleurenblind is. Ook volgens hem is dat een gevolg van de behandelingen. Geen idee, misschien was hij het anders ook wel geworden en als het hier bij blijft knijpen wij onze handen dicht.... Het levert soms hele grappige situaties op: door Kai aangewezen mooie groene bloemen blijken geel te zijn en uno spelen in de schemering is ook hilarisch, er worden steeds verkeerde kleuren opgegooid...

Dit is ons laatste blog. We zijn het ruim 2 jaar geleden gestart omdat we door het hele land vrienden, (oud-)collega's en familie hebben wonen die allemaal zo meeleefden dat we nagenoeg constant aan de telefoon hingen. Daar hadden we destijds de energie niet voor, dus het blog was een goede manier om iedereen die dat wilde op de hoogte te houden. Later hebben we het blog vooral afgemaakt om er voor Kai een boek van te kunnen maken waar hij later altijd in terug kan bladeren. Nu de behandeling klaar is, vinden wij het mooi geweest. We vertrouwen erop dat de controles zonder noemenswaardige zaken zullen gaan verlopen en ook het verwijderen van de VAP rond de herfstvakantie goed zal gaan verlopen en we dus ook simpelweg niet veel meer te melden hebben.

We danken nog 1 keer iedereen voor alle liefde, aandacht, interesse, blogreacties, de vele kaartjes en cadeautjes, het steeds weer oppassen op Vico en Mika als we naar het ziekenhuis moesten met Kai, het helpen regelen van een auto toen we plots een nieuwe moesten en daar zelf geen energie voor hadden, alle bijdragen voor Kika en alles dat ik nog vergeten ben. Iedereen ontzettend bedankt!

1. René Baltes:
    25 mei 2015
    Fantastisch gedaan met z'n allen .... Petje af hoor ! En Kai jij bent een topper . Gr Rene
  2. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    25 mei 2015
    Lieve allevijf, wat fijn dat dit het laatste blog is met een positief resultaat van die 2 pittige, heftige jaren.... we hebben heel veel respect voor jullie en vooral voor jou kanjer Kai en wat hebben we veel van jullie mogen leren ook!!
    Dank jullie wel voor het delen van alles en toi toi toi!!
    Veel liefs van ons allevijf!!
  3. Saskia v H:
    hallo Kai,
    Ik vond het mooi om jouw verhaal (en van je gezinsleden) van de afgelopen 2 jaar te volgen. Ik keek met extra belangstelling naar het TV programma voor Kika en vond dat je het heel goed deed in het filmpje! Het allerbeste gewenst voor de toekomst.
    hartelijke groet, Saskia (collega van je moeder)
  4. Claudette:
    25 mei 2015
    Lieve Kai, wat fijn om te lezen dat dit jouw laatste blog is. Niet vanwege get feit dat wij er genoeg van hebben, integendeel, wij vonden het bijzonder dat jij ons de laatste jaren met heel veel openheid deelgenoot hebt gemaakt van jouw gevecht.met veel bewondering hebben wij mogen lezen hoe jij, papa, mama en jouw broertjes die tijd hebben beleefd en wat jullie hebben doorgemaakt. Wij wensen jou heel veel geluk en vreugde in de afronding van deze periode van jouw leven en hopen dat de toekomst jouw veel knuffels, voorspoed maar vooral gezondheid brengen mag. Liefs Stefan Claudette Fleur en Sofie!
  5. Fam. Roelofs:
    26 mei 2015
    Dankjewel dat wij op deze manier op de hoogte zijn gehouden over de gezondheid van Kai! Het was fijn om jullie niet persoonlijk lastig te hoeven vallen met vragen en zo toch mee te kunnen leven.

Lieve groet van ons viertjes
  6. Lotty van de Werfhorst:
    27 mei 2015
    Lieve familie Steenberg,

Bedankt voor alle verhalen. Ik hoop dat het in de toekomst goed met Kai blijft gaan. Ik heb jullie verhalen met belangstelling gelezen.

Groetjes Lotty
  7. Opa en Oma Steenberg:
    30 mei 2015
    Dat was een heftige tijd met angst en verdriet voor iedereen maar voor jezelf ook nog eens met pijn misselijkheid en steeds weer alles te moeten ondergaan.
    Nu ga je een mooie toekomst tegemoet met vast veel leuke dingen en kan je later alles in het boek terug lezen .
    Liefs van ons , voor jullie allemaal natuurlijk.