Oh wat wil ik graag weer keepen...

30 november 2013 - Nijverdal, Nederland

Ik heb een hele leuke week gehad. Vorige week zondag kwamen agnes, jelmer, mirthe, joost en stijn gezellig op visite. We hebben leuk samen gespeeld. Mama noemde Mirthe en mij 2 knappe nerds toen we samen op de nintendo's tegen elkaar speelden. En sinterklaas kwam ook nog een paar kleine kadootjes brengen. Ze hadden trouwens ook nog centjes meegenomen voor kika, ook van hun opa en oma. Super! Er komt steeds meer geld in de doos dus papa en mama moeten volgend jaar echt wel meedoen aan de wandeling van kika...

Ik ben ook lekker de hele week weer naar school geweest. Behalve dinsdagmiddag, toen was er een studiemiddag en kwamen opa en oma lekker oppassen. We hadden ook nog sinterklaasfeest bij de zweef die dag, superleuk! En woensdag heb ik mijn broer kunnen bewonderen: vico heeft zijn zwemdiploma B gehaald! En mika heeft zijn helmpje gekregen. Gaat supergoed, hij heeft er helemaal geen last van. En ik vind hem wel heel mooi met helmpje.

Vrijdag was mijn leuko-waarde weer net iets te hoog. Maar weer betekent dit blijkbaar niet dat ik nu een hogere dosering krijg. Ik slik dus nog steeds hetzelfde. Ik voel me steeds sterker. Vandaag heeft papa mij weer keepertraining gegeven. Dat gaat goed. Hopelijk kan ik snel weer een keer een wedstrijd keepen, ik kan niet wachten....

1. Opa en Oma Steenberg:
    30 november 2013
    Kai wat gaaf dat je weer aan de keepertraining gaat beginnen,heel goed hoor. Vico, top hoor gefeliciteerd met het B diploma. Mika, je blijft een prachtig vrolijk kind ook met helm, en hij staat je inderdaad leuk. Allemaal weer groetjes en een knuffel.
  2. Babette:
    1 december 2013
    Vico, gefeliciteerd met je zwemdiploma!
    Mika, ik vind je superschattig zo. :-)
    Kai, jij wordt vast de nieuwe Jasper Cillessen! ;-)
  3. Bimi:
    1 december 2013
    Wat een schattig helmpje zeggen Isabelle en Marilyn is helemaal verkocht aan de lach van Mika. Vico, proficiat met je diploma en super Kai dat t zo goed gaat!! Succes weer met keepen!
  4. Martine:
    2 december 2013
    Wat doe je het super lieve Kai!!
    Succes met de keeper training!
    lieve groetjes Martine en Danisha
  5. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    2 december 2013
    Hoi hoi, wij vonden het ook supergezellig vorige week zondag :-)!! En top hoor Vico, goed gedaan man. En dat helmpje misstaat je helemaal niet hoor lieve Mika, je bent gewoon een kleine kanjer. En Kai, komt vast weer helemaal goed met keepen.... :-)!! Lieve groetjes van ons
  6. Floortje:
    2 december 2013
    Wat fijn dat jullie zo'n leuke week hebben gehad! Lekker doorgaan met genieten he?
  7. Janny Schoemaker:
    2 december 2013
    Wat fijn dat jullie zo van elkaar genieten. Vico gefeliciteerd met je B-diploma, goed gedaan. Kai wat leuk dat je papa je keeperstraining geeft. Groetjes voor de hele familie!
  8. Lotty van de Werfhorst:
    4 december 2013
    Vico, Gefeliciteerd met je zwemdiploma en Kai ik hoop dat je snel weer kunt keepen.