MTX-kuur versie 2.4

12 augustus 2013 - Groningen, Nederland

De avond en nacht verliep zoals de voorgaande nachten. Kai is vanochtend naar de speelkamer geweest waar Snavel en Bas op visite kwamen. Hij heeft daar ook nog wat getekend. Vanmiddag gaat hij daar lunchen met andere kids. Toegang voor ouders is verboden. Voor vandaag geldt verder; wachten, wachten en nog eens wachten. Het plassen gaat nog steeds heel goed. Ondertussen heeft hij een negatieve vochtbalans. Hij plast nu meer dan dat hij binnen krijgt. Gunstig dus.

Volgens mij heeft Kai een overdosis Leucovorine gehad, want hij is vandaag super hyper. Hij fietst iedereen van de sokken die zich op de gang waagt. Op een ander moment bouwt hij met clics allerlei dieren, die vervolgens tentoongesteld worden op de gang bij de balie.

Kai heeft 2 heerlijke tosti's gegeten voor de lunch in speelkamer. Het vingerprikje vindt om 13.45 plaats. En dan is het weer wachten.

We hebben dan eindelijk de uitslag. De spiegel is 111, terwijl het onder de 100 moet zijn... Omdat het eerder geprikt is dan 16.00 uur mogen we toch naar huis. Er komt vandaag een einde aan de MTX-kuur deel 2. Op naar deel 3. Ondertussen zal onze berichtgeving weer tot een laag niveau dalen. Geen bericht is een goed bericht, toch?

1. Oma vinke:
    12 augustus 2013
    wat fijn dat het goed met je gaat en dat jullie weer naar huis mogen.
    geniet nog maar van de laatste vacantiedagen .
    knuffel van oma en opa.
  2. Babette:
    12 augustus 2013
    Goede reis naar huis!
    En weer lekker even genieten van de rust.
    Groetjes,
    Babette
  3. Thijs Nieland:
    13 augustus 2013
    Super dat je weer naar huis mag.
    Nog een paar dagen en dan moeten we weer naar school en hopen je dan weer gauw te zien en Vico ook.

Groetjes en we hopen tot gauw Mart en Thijs.