Elke dag een beetje meer...

29 mei 2013 - Nijverdal, Nederland

Vandaag heeft Kai eerst weer chemo gekregen, dit keer door de kinderthuiszorg. Daarna is hij weer 1 uur naar school geweest. Hij heeft 4 lessen spelling gedaan en is nu alweer bij met de klas. Ook heeft hij een dictee gedaan: 0 fouten! Het werkt dus nog steeds goed in zijn koppie... Vanmiddag zijn we weer even naar shet centrum gelopen, met Mika in de buikdrager en Kai in de rolstoel. Vico speelde lekker in de straat met David. Na het avond eten weer een heel eind meegelopen met de avondvierdaagse. Kai heeft zelf ook een stukje gelopen, dit keer wel iets van 50 meter... Hij had dit stiekem al de hele dag in zijn hoofd. Bij de pauzeplek was plots zijn energie helemaal op. Eenmaal thuis hebben we snel de avondmedicatie gegeven (1 ontstekinsremmer, 1 antibiotica, 1 chemotablet en de bloeddrukverlager) en hem snel naar bed gebracht. Hij was zo weg, moe maar heel tevreden. Vico heeft ook deze tweede avond lekker uitgelopen. Hij liep een stukje met buurvrouw Jolanda, een stukje met zijn vriendje Luuk en een stukje met mama en Mika. Maar favoriet zijn toch wel Jolanda en Fleur, daar kan niemand tegenop! Nu spelen we met Mika, want die heeft altijd na de fles van rind 19.30 uur 1 van zijn 2 wakkere momenten van de dag. Heel gezellig, maar betekent ook wel dat we ook 's avonds de handen niet vrij hebben. Daar staat tegenover dat Mika ons overdag veel tijd overlaat om in Kai en Vico te stoppen.

Erwin is vandaag weer een paar uur naar zijn werk geweest. Hij heeft bijgepraat met zijn leidinggevenden en met vele collega's. Zoals al uit de vele, vele kaartjes van zijn collega's blijkt leven ze heel erg mee.

1. Fam. Roelofs:
    29 mei 2013
    Hoi Kai,

Wat fijn dat het zo goed gaat en dat je zelfs al een stuk mee kunt lopen met de avondvierdaagse!!

Volgend jaar de 10 kilometer?

Groetjes en tot morgen bij de vierdaagse?

Jorian. Lizanne, Ton en Jolanda
  2. Opa en Oma Steenberg:
    29 mei 2013
    Kai , wat lezen we nu , een stuk van de vierdaagse gelopen
    Toppie hoor , maar niet te hard van stapel gaan hoor, na zo'n dag zal iedereen de slaap wel vatten denk ik .
    Weer een knuffel en groetjes.
  3. Miranda:
    30 mei 2013
    Wow je gaat als een speer! We zijn natuurlijk ook gelukkig haast niet anders gewend. Maar wel de goede kant op blijven speren hè
    xxx
  4. Nadieh:
    30 mei 2013
    Hoi Kai,
    We vinden het geweldig om je op allerlei plekken tegen te komen. Go Kai!