We hebben een tiener in huis!

10 maart 2015 - Nijverdal, Nederland

Al gedraagt Kai zich zo af en toe al als een tiener, vandaag is hij er echt 1. Kai viert vandaag zijn tiende verjaardag. Vandaag is het een gewone schooldag, zodat we zijn verjaardag vanavond vieren met pizza als eten en met een lekkere appeltaart bij de koffie. Woensdagmiddag en zondag vieren we zijn verjaardag echt. Kadootjes horen er natuurlijk wel bij: van Vico mooie knutselwerkjes, kauwgomballen en een reep chocola, van Mika een mooi knutselwerk. Papa wilde graag een trainingsmaatje erbij, dus hij heeft voor Kai een mountainbike gekocht. En mama wil voor de 10e verjaardag van haar kinderen lekker een dagje 1 op 1 met ze uit. Kai heeft gekozen voor de musical Moeder ik wil bij de revue. We gaan dus volgende week zaterdag lekker samen een weekendje naar Utrecht: voorjaarskleding shoppen voor Kai, lekker uit eten, naar de musical, slapen in een bed and breakfast en op zondag nog naar het universiteitsmuseum. Van harte gefeliciteerd lieverd!

1. René Baltes:
    10 maart 2015
    Van harte gefeliciteerd allemaal , maar Kai nog het allermeest . . Heel veel plezier vandaag en eet smakelijk !!!
  2. Fam. Gemser:
    Hoi Kai,

Van harte gefeliciteerd met je 10de verjaardag! We wensen je een hele gezellige dag toe, maar zo te lezen gaat dat wel goed komen. Groetjes van Ralph, Monique, Yannicke en Tomàs.
  3. Babette:
    10 maart 2015
    Gefeliciteerd Kai!! Tot zondag.
    Groetjes,
    Babette
  4. 10 maart 2015
    Hoi allemaal van harte gefeliciteerd met Kai een hele fijne dag en natuurlijk zondag ook groot feest . liefs Gert en Lidy
  5. Opa en Oma Steenberg:
    Kai,
    Van Harte Gefeliciteerd en een fijne verjaardag gewenst.
    Hopelijk tot snel.
  6. Frans de Vries, Collega van papa:
    Kai.
    Van harte gefeliciteerd en en fijne dag allemaal.
    Frans
  7. Fam. Roelofs:
    10 maart 2015
    He meneer TIENER!!!!! van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van. (Van de pizza en appeltaart bedoel ik....)
  8. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    10 maart 2015
    Hieper de piep Hoera!! Gefeliciteerd Kai met je verjaardag en wat een gaaf cadeau zeg! De rest ook gefeliciteerd en tot zondag!
  9. Bianca (collega van papa):
    10 maart 2015
    Van harte gefeliciteerd! Hele fijne dag vandaag!
    Alvast veel plezier met jullie weekend. Speciaal!