Een superleuke dolle dingen dag...

5 juni 2013 - Nijverdal, Nederland

Nadat Kai eerst nog een chemo heeft gekregen vanochtend van de kinderthuiszorg, konden we rond 9.30 uur vertrekken naar Koningin Julianatoren in Apeldoorn. Het weer was geweldig, dus onze dag kon eigenlijk al niet meer stuk. Maar de organisatie overtrof onze stoutste verwachtingen. Naast gewone bezoekers waren er vooral heel erg veel oncologische patiënten, samen met hun hele gezinnen. Even lekker samen zijn zonder zorgen en narigheid.... Bij aankomst kregen we bonnetjes voor wat te drinken, een plakje cake en voor tussen de middag een kids snackbox en patat met een snack en wat drinken voor ons. Verder kreeg Kai een rugzak vol met snoep, drinken, chips en bifiworstjes voor het hele gezin. En ook de parkeermunt kregen we van de organisatie. Het enige wat wij moesten doen was genieten.

Kai kon en durfde niet overal in, maar er was genoeg waar hij erg veel plezier aan beleefde. En Vico had de dag van zijn leven. Hij is in de meeste atracties in geweest. En Mika was weer even geweldig en lief als altijd... Wat is dat toch een voorbeeldig kind! Het doorslapen heeft hij de laatste 2 nachten even niet gedaan (dat had ik ook niet moeten schrijven natuurlijk...), maar verder is hij echt voorbeeldig. Het lastigste is nog als Kai en Mika tegelijk aandacht vragen, want je kunt natuurlijk maar 1 kind tegelijk helpen, maar Kai kan steeds meer zelf, dus dat gaat ook makkelijker worden. We duimen dat we op deze weg verder kunnen en niet weer worden overvallen door een virus, infectie of iets anders onverwachts. In dat geval gaan we vier relatief rustige weken tegemoet en kan Erwin ook zijn werk weer gedeeltelijk gaan oppakken.

1. René Baltes:
    5 juni 2013
    Fantastisch dat jullie het zo fijn hebben gehad! Jullie hebben het driedubbeldik verdient :-) !!!!!!!
  2. Miranda:
    5 juni 2013
    Wauw jullie hebben een top dag gehad! Lekker hoor. Dit nemen ze jullie niet meer af.

Liefs xxx ons
  3. Lisa:
    Hoi Kai,

Ik las dat je een leuke dag hebt gehad.
    Misschien tot morgen.

Groetjes,

Lisa
  4. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    5 juni 2013
    mirthe: Hoi Kai, leuk om te zien dat je veel lol hebt gehad!!! ;)

En leuke foto,s

Groetjes: Mirthe en de rest ;) ;) ;)
  5. Birgit en Robert:
    Lieve familie,
    Fantastisch om te zien dat jullie zo hebben genoten vandaag..
    Dikke knuffel van Robert Birgit Stijn en Brechje
  6. Oma vinke:
    Lieve Steenbergjes.
    Wat hebben jullie een leuke dag gehad in pretpark julianatoren in Apeldoorn.
    Dat hadden jullie wel verdiend en het weer was ook prachtig.
    Liefs Oma en Opa
  7. Ester Aldenberg:
    5 juni 2013
    Heerlijk zo'n dagje genieten. Ik hoop dat er de komende periode meer van die daagjes komen. En wat ziet Mika er lief uit op de foto's.
  8. Fam. Meijer:
    5 juni 2013
    Heerlijk om jullie te zien genieten met en van elkaar, hopelijk mogen er nog veel van dit soort dagen volgen.
  9. Opa en Oma Steenberg:
    6 juni 2013
    Wat fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad bij julianatoren. Nu morgen de volgende leuke dag uit?
    We wensen jullie ook dan een topdag ,en we horen of lezen hoe het geweest is .
    Liefs en groetjes .