2 super leuke dagen!

9 juni 2013 - Nijverdal, Nederland

Zaterdagochtend hebben papa en Kai beide konijntjes naar een knaagdierenopvang gebracht. De jongens deden er eigenlijk niets mee en ons kost het nu gewoon teveel tijd. De deal is dat er dan na de vakantie wel een poesje bij mag, als onze koningin Zoe dat tenminste toestaat... Vico had 's middags nog een leuk kinderfeestje bij Luuk. En we hebben een ontzettend leuke barbecue gehad met f3. Wat een leuke middag was dat: Mika was veel wakker en heel gezellig, de mensen waren fantastisch, de kids hebben heerlijk gespeeld in de inmens grote tuin, het vlees was ook heerlijk en coach Jurgen had voor iedereen een gave voetbal geregeld waarop alle uitslagen van de deze kampioensreeks geschreven waren! Heel jammer dat dit team uit elkaar valt doordat er een aantal door mogen naar de e-tjes, maar deze leuke middag neemt niemand ons meer af! En voor de voetbalmoeders: Mika was inderdaad zo moe dat hij tot vanochtend 6 uur sliep...

Vanochtend zijn we eerst naar opa en oma Vinke geweest, omdat oom Robert, tante Birgit en Brechje daar waren. Zij hadden Mika nog niet gezien, omdat ze zo ver weg wonen en tante Birgit heel erg last heeft van een whiplash nadat ze is aangereden toen Mika is geboren. Na een gezellige ochtend gingen we op weg naar weer een pretpark: de waarbeek. Eerder deze week belde vrienden van opa en oma steenberg en oude buren van Erwin ons op. Ze hadden kaarten voor de familiedag van RTV Oost  bij de waarbeek over, en dachten aan ons... Super lief natuurlijk! We kwamen ze gelukkig nog even tegen, zodat een leuke foto gemaakt kon worden en we hen konden bedanken. We hebben een fantastische middag gehad, waarbij Kai al in heel wat meerattracties  durfde dan bij Julianatoren... Daarna door naar de verjaardag van oom Duncan. Daar belandden we midden in de barbecue, waar we heerlijk van meegesnoept hebben. Daarna werd er heerlijk hints gespeeld en gedanst, super gezellig.

Verder worden we nog steeds zo verwend. Naast alle leuke kaartjes, mailtjes en reacties op ons blog worden we ook zo af en toe verrast met hele lieve en leuke kadootjes. Ik kreeg vrijdag een mooie bos bloemen van mijn collega's, de kids kregen vrijdag een pakketje van een oud-collega van Erwin met daarin voor iedereen een kaartje, voor beide grote jongens een gave handdoek met hun naam erop geborduurd en voor Mika een schattig badjasje met zijn naam erop (Anita maakt dat zelf en verkoopt dat ook via internet, super leuk spul). En alsof dat nog niet genoeg was, kwam er gisteren nog een pakketje van een collega van papa met voor beide jongens een kaartje en een leuk spelletje. En tante Birgit en oom Robert hadden ook een leuk spelletje bij zich. Leuk, kunnen we weer allerlei nieuwe spelletjes uitproberen. We raken eraan verslaafd, vooral ook omdat Kai ook vaak niet veel anders kan en samen een spelletje doen dan erg leuk is... We worden er verlegen van, zo lief als iedereen is en zo fijn als iedereen meeleeft! Bedankt, het steunt ons enorm!

1. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    Hoi hoi,
    wat heerlijk dat jullie zulke leuke dagen achter de rug hebben, dat geeft toch weer een beetje moed in deze hectische tijd! Jammer dat jullie niet gisteren in de Waarbeek waren, daar waren wij nl. voor Mirthe haar kinderfeestje!! Maar het is inderdaad een leuk park hè. Als jullie deze zomer nog een keer willen, geef maar aan, wij kunnen kortingskaartjes via Optimel voor jullie regelen ;-)
    Goeie week weer gewenst en we denken aan jullie!
    Liefs van ons allevijf!
  2. Oma vinke:
    9 juni 2013
    Wat fijn dat jullie zo hebben genoten op het pretpark de waarbeek en bij oom Duncan.
    Veel liefs Oma en opa
  3. Miranda:
    9 juni 2013
    Super gaaf om jullie vanmiddag zo te zien lachen. En vooral Kai die zo veel lol had!
    Rust morgen maar lekker uit jongen, heb je zeer zeker verdiend.

Dikke knuffel xxx
  4. Birgit en Robert:
    hallo Kai
    Papa mama en Brechje vonden het gezellig in Hengelo.
    Ik was bij tante Margon. Ik zou graag een keertje willen skypen met jou.
    groetjes Stijn
  5. Emmy en Martin:
    10 juni 2013
    Fijn dat jullie zo hebben genoten en de foto is super.
    Groeten
    Martin en Emmy
  6. Meneer Menno:
    11 juni 2013
    Hoi Kai, fijn dat je zulke leuke dagen hebt gehad!

Wij hebben voor jou samen drie raadsels bedacht,

Het heeft 4 poten en s'nachts nog 2 benen er bij?

Het is groen en niet zwaar, ra ra wat is het?

Wat zit er tussen lucht en wolken?

Denk maar even goed na, want morgen sturen wij jou pas de antwoorden, Jorell en Nadieh en de rest natuurlijk..
  7. Meneer Menno:
    12 juni 2013