Laatste dag van de kuur? Ja!!!

26 augustus 2013 - Groningen, Nederland

Gisteren hebben we bezoek gekregen van papa, Vico en Mika. Was erg gezellig. Ze hadden wat lekkers mee om het goede nieuws van Kai te vieren. Er is gezellig gespeeld. Tegen 5 uur kregen we het nieus dat Kai zijn spiegel zo hoog was dat hij bij lange na niet naar huis mag (295, terwijl je max. 180 mag hebben...). Jonah mocht wel naar huis. Heel fijn voor hen, want zij gaan vandaag lekker met elkaar op vakantie. Wij zijn een plekje opgeshoven naar het raam. In de loop van de avond werd Kai een beetje misselijk en duizelig. Hij heeft zijn zofran gekregen en is om 22.00 uur lekker gaan slapen. Vannacht ging klasse, zonder natte bedden en pas om 5.30 uur de eerste keer plassen... Vanochtend leek Kai weer opgeknapt. Hij kreeg om 9.30 uur een prive voorstelling aan bed van Bast en Snavel. Mama moest weg en Connie, Bast, Snavel en Kai hebben er samen een leuk half uurtje van gemaakt. Toen was het tijd voor school. Kai mocht voor het eerst naar het schoollokaal op een andere verdieping. Hij had les van 10.00 tot 11.45 uur, maar om 11.00 uur kwam hij al terug met de juf. Hij was weer duizelig en misselijk. Ondertussen hadden we wel een nieuw kamergenootje gekregen, Imro. Na even lekker geknutseld te hebben was het lunchtijd, maar Kai had helemaal geen zin. Een beetje water en een speculaasje, meer kreeg hij er niet in. Toch om 14.00 uur weer geprobeerd op school, maar aangekomen bij het lokaal gaf hij meteen aan hoofdpijn te hebben. De traantjes kwamen en mama heeft hem samen met de juf weer terug gebracht naar de kamer. Daar een paracetamol gevraagd en lekker liggen op bed met Nickelodeon op de tv.

na even rusten ging het al stukken beter. En nu net gehoord dat Kai zijn spiegel goed genoeg is om naar huis te mogen! Hup, naar de auto dus...

1. Oma vinke:
    26 augustus 2013
    wat jammer dat je niet naar school kon omdat je zo misselijk was.nu maar gauw naar huis en lekker in de auto slapen.
    je bent een kanjer.
    liefs van oma en opa.
  2. Miranda:
    27 augustus 2013
    Hoi!
    Door probleempje met internet nu pas het berichtje;

Gossie, iets minder dat je niet zo lekker te pas bent. Maar dat is hopelijk gauw over als je weer fijn thuis bent. Mama rij voorzichtig. Goeie reis!

Liefs en een dikke knuffel van opa en oma Steenberg, Miranda, Robbin en Daniek (het is maandag hè hihi. Vandaar van ons allen)
  3. Fam. Meijer:
    27 augustus 2013
    Fijn dat jij weer lekker thuis bent!!