Help, ontvoerd!

18 mei 2014 - Nijverdal, Nederland

Afgelopen vrijdag hoefden we niet naar het ziekenhuis om het bloed te laten controleren. Heerlijk was dat. Kai kon nu eens een keertje de hele dag naar school. Hij doet het, in onze ogen, super op school. Als ik het goed heb begrepen nadert Kai groep 6 met de leerstof. Binnenkort hebben we een evaluatie met de Juf over de vorderingen van Kai.

Gisteren hebben we ter afsluiting van het seizoen, een wedstrijd georganiseerd tussen F6 en S6 (senioren team, bestaande uit de ouders van de kinderen van F6). Kai deed ook mee ter versterking van Vico's team. Het ging gelijk op, maar in de laatste minuut scoorde F6 het winnende doelpunt. Het werd uiteindelijk 9-8. Ik stond na lange tijd weer eens een keertje op doel. Ik spreek voor mij zelf, maar ik kan me voorstellen dat dit ook geldt voor meerdere ouders. Al mijn botten zijn weer eens gekraakt en ik heb spierpijn in spieren, waarvan ik niet wist dat daar ook spieren zaten. Ter afsluiting van deze ochtend kregen de kids een lekker bakje patat met een bekertje ranja.

Om 13.00 werd ik door mijn moeder en zus ontvoerd voor een leuk uitje. Waar naar toe? Dat was nog een verrassing. Manuela had dat een tijdje geleden gekregen en nu was ik aan de beurt. Eerst zijn we gaan midgetgolfen bij Bornerbroek. Daar zijn we ook eens geweest met het familie uitje van de Steenbergjes. In het restaurant en op het terras was het best druk, maar de banen waren helemaal voor ons. De zon brandde heerlijk in onze nek. We namen het er lekker van. Er was nog tijd voor een drankje, maar daarna moesten we toch verder naar de volgende bestemming. Ze namen me mee naar de Blauwe Engel in Hengelo. Uiteraard waren de terrassen bomvol met dit weer. Binnen in het restaurant was het rustig en lekker koel. Heerlijk eten. Een aanrader. Na het eten nog even nagenieten onder het genot van een drankje en een kop koffie. De volgende bestemming was het Rabotheater. We gingen naar de voorstelling  "Jandino reprise theatertour". Dat was lachen, gieren, brullen. Een kleine impressie op http://youtu.be/FjBtra024t0 . Ik werd netjes thuis gebracht. Ondertussen was het 23.30, dus ik mocht nog net thuis komen. Moe maar super voldaan ging ik lekker slapen. Het was een hele gezellige en ontspannen dag. Dank je wel, moeder en zus! Het was heerlijk!

1. Oma vinke:
    18 mei 2014
    Wat leuk met twee vrouwen op stap. Eerst gezellig midgetgolfen en daarna lekker eten en dan naar een leuke voorstelling in het Rabotheater. Wat hebben ze je verwend.
    Groetjes Oma en opa Vinke
  2. Miranda:
    Anytime grote smurf
  3. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    18 mei 2014
    Zeer zeker verdiend Erwin :-)!!
  4. Opa en Oma Steenberg.:
    19 mei 2014
    We hebben het graag gedaan en er zelf ook van genoten.
  5. Magda,Johan,Martijn,Julia:
    20 mei 2014
    Wat fijn Erwin, word jij ook is een keer verwent.
  6. Babette:
    24 mei 2014
    Verdiend uitje Erwin!
  7. Lotty van de Werfhorst:
    26 mei 2014
    Leuk zo'n ontvoering, Erwin. Het is ook weleens leuk om verrast te worden.