Hele fijne kerstdagen!

21 december 2013 - Nijverdal, Nederland

Kai is zo blij dat hij de 6mp nu als tabletjes kan slikken, gisteravond was hij gewoon aan het zingen. Zo'n verschil met de avonden daarvoor... Echt heel erg fijn.

Dit jaar sturen we geen kerstkaarten. Het geld dat we daarmee uitsparen voegen we toe aan onze kika pot. Mede door de bijdrages van onze lieve familie en vrienden op erwin zijn verjaardagsfeestje zitten we nu al  op 340 euro! De kika walk 95 komt steeds dichter bij...

Via deze weg willen we iedereen geweldige kerstdagen toewensen, in harmonie met elkaar en vol liefde en geluk!

"Niet dromen moet je je leven, maar beleven wat je droomt!"

Heel veel liefs van Erwin, Manuela, Kai, Vico en Mika

1. Martine:
    21 december 2013
    Mooie foto van de stoere boy's!

Wij wensen jullie vijf onze warmste gedachten en onze beste wensen voor een fijne kerst en een gelukkig en voorspoedig nieuwjaar!

Zet hem op met elkaar!
    Liefs Wilfried, Martine, Lysanne, Danisha, Ryan en Mike
  2. René Baltes:
    21 december 2013
    Wat fijn Kai dat het met die tabletten zoveel beter gaat ! Ik wens jouw en je familie hele leuke feestdagen , en dat al je wensen voor 2014 uit mogen komen !!!! :-) Gr Rene
  3. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    22 december 2013
    Wat fijn Kai van die tabletjes!! En jullie ook hele fijne feestdagen hè, ons geld wat we uitsparen door geen kaartjes te versturen komt t.z.t. ook weer in de kikapot hoor!!
    Liefs voor jullie allemaal van ons!
  4. Bianca Spoolder:
    23 december 2013
    Hoi Kai, wat fijn dat je nu tabletjes kunt innemen! Dat is veel prettiger, niet dan?
    En nu lekker kerstvakantie, allemaal leuke dingen doen met mama, papa, Vico en Mika. Wij wensen jullie hele fijne kerstdagen toe en een gelukkig en gezond 2014.

Groetjes, Peter, Bianca, Nienke, Anne-Fleur en Puck.
  5. Margien Katerberg:
    23 december 2013
    Hoi Kai en familie, ik hoop dat jullie nog heel veel kunnen zingen.
    Wat fijn voor je Kai!
    Geniet van de vakantie met familie en vrienden en vooral met elkaar.
    Hele fijne kerstdagen en alle gezondheid en goeds voor 2014.
    Beleef je dromen, mooi!
    Een warme Groet Margien
  6. Familie Waterham:
    27 december 2013
    Beste Erwin, Manuela, Kai, Vico en Mika,
    Wij blijven jullie volgen op het blog en vinden het enorm fijn om te lezen dat het met Kai zo goed gaat! Jullie zijn alle 5 kanjers en het is geweldig dat jullie het afgelopen jaar zo goed met elkaar hebben doorstaan. Kai, je bent een topper en af en toe heeft Jonah het nog over je en dan ook over de leuke spelletjes die jij op de tablet speelde. Want dat wil hij natuurlijk ook! Wij wensen jullie een heel mooi, gelukkig en gezond 2014 toe en we hopen jullie nog een keer te zien en te spreken op de poli!
    Groetjes van Arno, Astrid, Jonah en Celine