Groningen, we komen eraan!!!!

23 mei 2013 - Almelo, Nederland

Gisteravond is Loraine en haar moeder op bezoek geweest. Het was weer gezellig. We waren alleen vergeten om een fotootje te maken. Dit moeten we nog een keer doen. Door al het eten is Kai van 26,3 aangekomen tot 27,1 KG. Marja heeft vandaag de taak van Ine overgenomen, maar ook zij zorgt voor alle wensvervullingen. Zelfs de keuken blijft meedenken. Zo vroegen zij aan Marja of het jochie er nog was die graag rood fruit wilde. Zo is het gekomen dat een bakje aardbeien bij Kai op de kamer belandde. Nu (11.15) is er een schooljuf van het ziekenhuis in Almelo bij Kai voor een intakegesprek.  Zo kan hij les krijgen uiteraard op school, in het UMCG en in het ziekenhuis in Almelo. Straks komt er een tekenaar langs, die bijzondere tekeningen kan maken. Vannochtend is er bloed afgenomen om te beoordelen hoe het met Kai nu gaat en voor het wel of niet door laten gaan van de kuren van vrijdag. Mama en Mika zijn vanmiddag weer gezellig op bezoek geweest. Ze hebben weer van allerlei lekkers meegenomen. Dat wordt weer smikkelen. Zo gaat de sondevoeding wel over de datum. Door alle activiteiten van gisteren en vandaag en door het laat opblijven, had Kai in de namiddag een dutje nodig. We hebben Kai's avondeten, behalve de kipfilet, zelf samengesteld met weer witte bonen in tomatensaus en satesaus. Voordat ik kon gaan eten kreeg ik een telefoontje uit Groningen. Het bloedbeeld van Kai was zodanig goed, dat de kuur morgen door gaat. Hb was 5,8, Trombo's: 128, Leuco's: 3,1 (moest boven de 2 zijn) en de lever- en nierfuncties waren goed genoeg (door de diarree zijn de nierfuncties een beetje in de war geraakt). Ook liet Edith, de zaaldokter van de poli, doorschemeren dat het beenmerg er goed uitzag. Morgen krijgen we hierover meer te horen. Dit klinkt hoopvol. Morgen horen jullie meer.

1. Mama:
    23 mei 2013
    Kaaimannetje, wat zat je lekker te smikkelen van de door mama gebakken brownies. Je had na de tijd een hele dikke buik! Lekker hoor! Hopelijk smaakt de rode parika ook lekker!
    Ik wens papa en jou een leuke avond en een goede nacht en ik kom jullie morgenvroeg om 6.50 uur ophalen om met zijn 3-en naar Groningen te gaan (met dank aan overbuurvrouw Ria die al om 6.20 bij ons komt voor de ochtendoppas op Mika en Vico en aan opa en oma Vinke voor de oppas de rest van de dag).
    Hele dikke kus van mama
  2. Miranda:
    23 mei 2013
    Heb je al een naam voor het paard
    En ik ben blij dat het beter met je gaat
    Ik hoop dat ik wel snel weer bij jou mag komen
    xxx Daniek
  3. Opa en Oma Steenberg:
    23 mei 2013
    Lieve Kai , geweldig dat het morgen allemaal door kan gaan , we wensen je veel sterkte en we blijven duimen , maar dat wist je wel.veel liefs ook voor je pappa en mamma en broers .
    XXXXX
  4. Babette:
    23 mei 2013
    Jeetje wat spannend allemaal en wat klinkt dit hoopvol.
    Dat móet morgen goed komen.
    Ik duim heel hard door.
    Liefs,
    Babette
  5. Robbin:
    23 mei 2013
    Hoi kai bedankt voor die cadeautjes van jullie.VRAGEN:hoe gaat het met jou? Heb je veel cadeautjes? En wordt je verwend? Zijn de zusters lief of aardig? Komt er veel bezoek? VERWENEN: lief zijn! Liefde! Knuffelen! Complimenten geven! VEEL LIEFS:Robbin
  6. Miranda:
    23 mei 2013
    Heel veel sterkte/succes morgen!
    En een goede reis maar weer.

Dikke knuffel xxx
  7. Lisa:
    Hoi Kai,

Je hebt het vast al gehoord, helaas gaat de bosdag morgen niet door. Maar jij heel veel succes morgen.

We denken aan je.

Groetjes,

Lisa (Mark en Nathalie
  8. Fam. Gemser:
    Hoi Kai,

Mooie berichten uit Almelo. Morgen heel veel succes en een goede reis. En euhh....zet de sondevoeding maar vast op marktplaats. Daar gaan we heel veel hamburgers en witte bonen in tomatensaus van kopen. Tot de volgende keer.

Groetjes van ons allemaal!
  9. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    Hoi Kai,
    wat goed om te lezen dat het zo goed met je gaat en dat je zo lekker aan het smikkelen bent ;-)!! En fijn dat de waardes ook zo goed zijn allemaal. We wensen jou (en papa & mama ook natuurlijk) weer heel veel succes voor morgen!! Hou je taai en van ons alle 5 een dikke knuffel voor jullie!!
  10. Juf Jacqueline:
    23 mei 2013
    Hier komt de volgende hersengymnastiek Kai:
    Twee vaders en twee zoons gingen samen 3 eieren eten. Ieder van hen had 1 ei. Hoe kan dat?
  11. Oma vinke:
    23 mei 2013
    Morgen veel succes en een goede reis .
    veel liefs van ons.
  12. Claudette:
    23 mei 2013
    Lieve Kai, wat vonden we het leuk om even bij jou in ALmelo te mogen zijn eergisteren.
    Wat verwennen die zusters jou toch, je kunt wel zien dat ze gek met je zijn.
    Wij wensen jou en natuurlijk ook papa en mama morgen in Groningen heel veel succes!!!
    liefs van ons xxxxxxx
  13. Fam. Meijer:
    23 mei 2013
    Wat een goede berichten allemaal, laat het morgen ook zo zijn, wij duimen voor jullie, succes!!

Groetjes
  14. Ruben:
    23 mei 2013
    Wat een fijn bericht om te lezen.
    heel veel succes morgen in Groningen, we duimen voor je!!
    Ruben, Noor, Bram en Marleen
  15. Ine Pasman:
    Lieve Kai,

Wens je morgen veel succes in Groningen.
    En daar is vast en zeker ook een broodje sate en plakjes ham!

Groetjes Ine.