Gekke, gekke Kai...

18 oktober 2013 - Nijverdal, Nederland

Woensdag was het een half jaar geleden dat Kai is begonnen met de behandeling. Dat wilde Kai vieren, want elke reden om een feestje te vieren moet je aangrijpen, toch? Na de voetbaltraining van Vico hebben we lekker gegourmet. Gezellig, Mika was er ook nog een tijdje bij.

En vandaag weer naar het ziekenhuis, dit keer in Almelo. Het gaat stukken beter met zijn gordelroos, de vele blaasjes zijn al ingedroogd en hij mag er gelukkig gewoon mee zwemmen in de vakantie. Alle bloedwaarden waren ook goed, dus Kai mag vandaag beginnen met dag 1 van de laatste 81 weken. Onze gekke, gekke Kai begon heel hard te juichen:  yes, ik mag weer 6mp! Gekke jongen, dat hij blij is dat te mogen slikken... Maar beter zo dan andersom. Want hij zal deze tabletten toch 81 weken elke dag moeten slikken, naast 1 keer in de week metrotrexaat en 3 keer in de week bactrimel.

Helaas is Mika wel ziek geworden vanmiddag. Toen we bij Vico zaten te kijken naar zijn les streetdance heeft hij een paar keer heel erg overgegeven. Na een kort slaapje thuis moest hij zelfs gal overgeven, zo sneu. Hopelijk is het een kort buikgriepje, anders wordt het een moeilijke rit morgen naar de Eiffel. Want morgenvroeg gaan we heerlijk een weekje naar de Eiffel. We hebben er super veel zin in. Kai is weer zijn oude vrolijke levenslustige zelf en lacht weer de hele dag door. Heerlijk, we gaan lekker een weekje van elkaar genieten!

We hebben daar geen wifi, dus komende week is het stil aan het blogfront...

1. Miranda:
    18 oktober 2013
    Een hele fijne vakantie! We duimen nu dan even voor Mika. Dat hij vanaf nu weer beter is!

Liefs ons
  2. Fam. Gemser:
    18 oktober 2013
    Dat zijn toch ook wel weer mooie berichten. Geniet van de mooie dagen in de Eiffel en wens de kleine Mika veel beterschap. Veel frikandellen eten zou Kai zeggen. Dat helpt. Grapje.
  3. Babette:
    19 oktober 2013
    Mooi, dag 1 is begonnen, de kop is eraf! :-)
    Heel veel plezier in de Eiffel. Geniet ervan, jullie verdienen het.
    Liefs, Babette
  4. Els wittendorp:
    19 oktober 2013
    Een hele fijne vakantie, en geniet ervan!!
    Groetjes Els
  5. Gerdien:
    25 oktober 2013
    Hallo lieve mensen, wat ontroerend om in jullie leven mee te kijken. De ups en downs...Kai is echt een kei. Hopelijk gaat het de komende 81 weken alleen nog maar "up".
    Dikke kus van de overbuuf.