BN-er in wording....

5 december 2014 - Nijverdal, Nederland

De afgelopen 2 weken gingen eigenlijk best prima met Kai. Oke, hij is af en toe zo moe dat hij echt heel onredelijk is en erg boos, hij zeurt over bijna alles wat we koken en hij komt 's ochtends bijna zijn bed niet meer uit, maar na wat afkoelen zegt hij altijd sorry, uiteindelijk eet hij (bijna) alles wel op en af en toe wat vroeger naar bed en uitslapen op woensdag en zondag helpen ook. Met de school is afgesproken dat Kai op woensdag zelf wakker mag worden en we niet proberen perse de aanvangstijd van de school te halen. Soms haalt hij het net wel, en soms is hij een half uurtje later. Fijn dat dit zo kan, Kai heeft dat op dit moment echt nodig. Vandaag heeft Kai weer bloed geprikt en alle waardes waren weer precies hoe ze ze graag zien. Voorlopig kunnen we dus weer 2 weken verder op dezelfde weg.

Ja, en dan die titel. Wat bedoelen we daar nou weer mee? Zoals bekend heeft Kai een jaar geleden met een artikel in het magazine van de kinderthuiszorg gestaan. Een tijdje geleden vroegen ze ons of ze een deel van het artikel mochten gebruiken voor hun nieuwe brochure die o.a. in alle ziekenhuizen verspreid zal worden. Dat vond Kai wel leuk. Vandaag lag de brochure in de bus. We herkennen Kai bijna niet terug van de foto van een jaar geleden, waar hij nog nagenoeg kaal is...

En of dit nog niet genoeg is, heeft Kika ons een tijdje geleden ook benaderd of Kai iets wil betekenen voor Kika. Wat precies is nog niet besproken, ze komen in januari langs, maar als het doorgaat gaat het wel om een tv-optreden op een landelijke zender. Kai wil dit heel graag, zeker als het nieuwe donatoren oplevert waardoor weer extra onderzoek gedaan kan worden zodat uiteindelijk meer kinderen kanker mogen overleven en kinderen minder last hebben van de bijwerkingen van de chemo's. En ach, dat hij zelf dan even zijn "5 minutes of fame" kan hebben lijkt hem geloof ik ook wel wat...

1. 5 december 2014
    Weer heel wat beleefd spannend allemaal. Maar fijn dat alles naar wens gaat. Hij wordt wel een BN gr liefs Uit Sneek
  2. Babette:
    5 december 2014
    Hé Kai, mag ik tegen die tijd dan wel een handtekening van je??
  3. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    7 december 2014
    Hoi hoi,
    fijn dat het allemaal zo geregeld kan worden met school Kai en het is ook lastig en zwaar hè, die laatste loodjes... Gelukkig dus alle waarden weer goed, daar doe je het dan voor hè!
    En wat een leuke ontwikkelingen allemaal zeg, je wordt inderdaad nog eens beroemd!! Leuk hoor en mooi dat je dan als voorbeeld kunt dienen :-)
    Ik zal papa of mama binnenkort even bellen, het lijkt ons leuk om gauw weer een keertje af te spreken!
    Liefs van ons vijfjes uit Deventer.