Zullen we nog een spelletje spelen?

19 mei 2013 - Almelo, Nederland

Vannacht hoefde Kai veel minder vaak naar de wc. De diarree is nog niet over, maar hij wordt wel veel minder in frequentie. Het hb van Kai is vandaag nog lager dan gisteren en onder een kritieke waarde gekomen. Daarom krijgt Kai vandaag een bloedtransfusie (met dank aan alle dappere bloedgevers...). Hij voelt zich zo goed door toediening van alle vocht en allerlei mineralen, dat hij zelfs weer trek krijgt. Van helemaal niets eten de afgelopen week verrast hij ons vandaag met: als ontbijt een kwart boterham met muisjes, als lunch 2 gebakken eieren zonder brood (sonja bakker zou trots zijn), als tussendoortje bijna een hele broodje hamburger van mac donalds en als avondeten een heel bakje aarbeien. En tussendoor ook voor het eerst weer een snoepje gegeten, een droprol van de schooltraktatie van Taco, die papa had meegenomen naar het ziekenhuis.

Verder zijn we verslaafd geraakt aan het kaartspelletje dat opa en oma Steenberg hadden meegenomen. Ze hadden ons al gewaarschuwd... We hebben dit heel vaak met zijn 2-en gespeeld, maar ook met opa en oma vinke en met papa, Vico en Mika. Erg leuk! Papa had ook weer kaartjes bij zich, daar hebben we ook weer van genoten. Een hele goede dag dus!

1. Miranda:
    19 mei 2013
    Wat fijn! Nu hopen dat het steeds beter gaat. Wij blijven duimen!!

xxx
  2. Fam. Ruis:
    19 mei 2013
    Hoi Kai (en familie), wat fijn dat het vandaag wat beter gaat, zet hem op!!!

Groetjes van ons allen
  3. Luuk van Oene:
    19 mei 2013
    wat fijn dat je je wat beter voelt, hopelijk blijft dat zo en blijf je smullen van het eten !
    groetjes Luuk
  4. Marjolein:
    Hoi kai

We hopen dat je je beter gaat voelen.
    En als het goed is ben je een Steenberg en die gaan voor de winst....

We denken aan jullie

Liefs uit Hengelo
  5. Babette:
    19 mei 2013
    Wat fijn zo'n goede dag! Op naar morgen.

Liefs,
    Babette
  6. Lisa:
    Hoi Kai,

wat fijn dat je je beter voelt. Nu maar hopen dat het zo blijft.

groetjes,

Lisa
  7. Marcel, Miranda, Tessa en Mike Eilders:
    19 mei 2013
    Fijn dat het beter gaat!!!
    Groetjes mike
  8. Joep ten Berge:
    Hai Kai.
    Als ik de foto's zie krijg ik ook trek.
    Maar ik vindt het alweer fijn dat jij weer opknapt.
    Het spelletje lijkt me ook wel leuk.
    Hopelijk gaat het elke dag weer een stukje beter.
    Ik heb vanmiddag nog even met vico gevoetbald, hij zei dat hij bij jou op bezoek was geweest.
    Als je je weer wat beter voelt, kom je dan weer naar de walstro?
    Dan kom ik een keer bij je op bezoek.

Liefs Joep ten Berge.
    Groeten aan je moeder.
  9. Juf Jacqueline:
    19 mei 2013
    Hey kanjer, wat fijn om goede berichten te lezen. Van zulke lekkere gebakken eitjes krijg ik ook trek! Blijf vooral smullen van alle lekkere dingen, maar spruitjes mag je gerust weigeren hoor!
  10. Daan:
    20 mei 2013
    Hoi Kai,

Wat fijn dat je je weer wat beter voelt. Als je een keer zin hebt in bezoek mag je mijn mama mij wel bellen. Dan kom ik op bezoek en kunnen we samen het kaartspel doen.

Groetjes van Daan
  11. Sara:
    20 mei 2013
    Heii kai ik heb gelezen dat het beter met je gaat groeten sara