Zenuwachtig voor morgen...

19 september 2013 - Nijverdal, Nederland

Kai heeft een prima weekje gehad. Hij is lekker naar school geweest, is maandag lekker naar de slagwerkgroep geweest en dinsdag naar de voetbal. Ook heeft hij lekker gespeeld met Ruben, bij Marieke en met Jorian. Toch is Kai niet helemaal Kai. Vico en hij maken meer ruzie dan normaal, en vaak komt dat doordat Kai weinig van Vico kan hebben. Zijn lijfje is moe, maar hij wil daar niet aan toegeven. Vanavond gaf hij zelf aan dat hij beter niet naar de voetbal kon gaan. Hij is woensdag gevallen (na weer een ruzie met Vico) en heeft zijn been bezeerd. Dit deed hem vanavond nog pijn. Verder was hij ook weer erg kortaf. Daarbij regende het en ik zat er ook niet op te wachten dat hij nu nog net van de kou ziek wordt. Zijn lijf krijgt morgen weer zo'n optater dat eventjes rust beter leek. Kai en wij zijn toch best wel gespannen voor de komende vier weken. Naast de beenmergpunctie morgen die Kai altijd wel wat pijn doet na de tijd moet hij ook nog twee best wel heftige kuren: peg aspariganase en vincristine. Zoals eerder al geschreven kan de vincristine behoorlijk effect hebben op de motoriek. En dan begint morgen ook de dexamethason. We hebben nog van weinig mensen gehoord dat dit bij hen meevalt, meestal horen we alleen heftige verhalen... We zijn dus best wel een beetje zenuwachtig en dat is bij Kai ook best goed te merken. Nog 1 nachtje en dan weten we hoe het zal zijn...

1. Miranda:
    Hey!
    Jeetje tuurlijk mogen jullie zenuwachtig zijn voor wat er komen gaat!
    Wij leven/denken/voelen mee met ons allen hier. En we zullen ons best blijven doen met het duimen. Duimen dat het mee mag vallen...
    Liefs ons
  2. Ruben:
    Zet 'm op Kai, we denken aan je. Hopelijk ben je gauw weer op school
  3. Bianca Spoolder:
    19 september 2013
    We kunnen ons goed voorstellen dat jullie zenuwachtig zijn voor morgen. Het is ook niet niks. Wij wensen jullie de komende weken alle sterkte toe en hopen dat Kai er niet zoveel last van heeft, maar ja, dat weet je natuurlijk niet, maar we hopen het in ieder geval wel. We denken aan jullie.

Groetjes, Peter, Bianca, Nienke, Anne-Fleur en Puck.
  4. Claudette Stefan fleur en Sofie:
    19 september 2013
    Weer een grote berg waar jullie tegenop moeten en met name kai.
    Maar een berg kent ook zijn dalingen. We hopen dat die daling snel zal ingezet worden.
    We denken aan jullie, toi toi toi Kai
    Liefs Stefan Claudette Fleur en Sofie
  5. Oma vinke:
    19 september 2013
    wij denken aan jullie en voelen met jullie mee.hopelijk valt het mee en komen jullie vrolijk terug.veel liefs van ons
  6. Babette:
    19 september 2013
    Sterkte de komende weken!
    Liefs, Babette
  7. René Baltes:
    19 september 2013
    Heel begrijpelijk hoor , zijn nooit geen leuke dingen .... Maar het moet wel weer gedaan.worden door Kai en jullie . Heel veel sterkte , ik denk aan jullie. Kai hou je taai jongen , je kan het !!!!!
  8. Fam. Gemser:
    19 september 2013
    Kom op kerel. We weten dat je het kan. Succes. We zijn trots op je.
  9. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    19 september 2013
    Spannend allemaal... heel veel sterkte en zet 'm op!!
    Dikke knuffel van ons!
  10. Fam. Meijer:
    Heel veel succes!!
  11. Edwin (collega van je pa):
    19 september 2013
    Succes voor morgen Kai en natuurlijk voor je vader en moeder! Zet m op de komende tijd.
    Ik zal voor jullie duimen!
  12. Bianca (collega van papa):
    20 september 2013
    Hoi Kai, heel veel sterkte vandaag! Ik denk aan je. Je bent een topper!
    Liefs, Bianca
  13. Fam. Roelofs:
    Hoi Kai,

Heel veel succes met alles.
    Hoop dat je weer lekker verwend wordt door mama of papa!

Groetjes en tot gauw,

Jorian
  14. Martine:
    20 september 2013
    Zet hem op vandaag, lieve Kai!
    Ik ben nu in Almelo ziekenhuis.
    lieve groetjes Danisha
  15. Monique (collega van papa):
    20 september 2013
    Go, go, go Kai, je kan het! !!!!!!
  16. Gery (collega):
    20 september 2013
    Sterkte morgen en in de aankomende weken met de Dexa.