Wonderen zijn de wereld nog niet uit...

23 augustus 2013 - Groningen, Nederland

Net even snel de indeling gehoord: de laag risicogroep! Ik kan dit supergoede nieuws nog bijna niet geloven en dit overvalt ons een beetje, omdat deze categorie in het begin is weggestreept... Reden daarvoor was dat hij met een hoog aantal begon (maar hij heeft blijkbaar een hele snelle celdeling) en hij had ook cellen in zijn ruggevocht (blijkt nu dat dat geen 'schone' punctie was maar een punctie waarbij ook bloed was meegenomen, nu blijkt dat de cellen uit zijn bloed zijn en niet zijn ruggevocht). Hoewel dit het beste nieuws is dat we kunnen hebben voelt het nu ook nog wel een beetje eng, bang dat we risico lopen dat hij onderbehandeld wordt... Omdat al mijn vragen waren gericht op de midden of hoog risicogroep en de dokter het nu erg druk had, komt ze morgen of zondag langs om uitgebreid met mij te spreken. Kai ligt nu onder narcose en mag straks gewoon zijn kuur. Meer info volgt later!

1. Hanna van Vonderen:
    23 augustus 2013
    Wowwww wat een ontzettend goed nieuws. Wat ben ik blij voor jullie!!
  2. Lisa:
    23 augustus 2013
    Geweldig nieuws om te horen/lezen, maar kan me voorstellen dat het ook eng is. Veel succes.
  3. René Baltes:
    23 augustus 2013
    Super toch !!!!!! :-) hopelijk komt er nog meer goed nieuws dat jullie er gerust onder zijn !!
  4. Bianca Spoolder:
    23 augustus 2013
    Wat een supergoed nieuws! Dat had natuurlijk niemand verwacht. Wij zijn hartstikke blij voor jullie. We zijn benieuwd wat de dokter dit weekend te vertellen heeft.

Groetjes, Peter, Bianca, Nienke, Anne-Fleur en Puck.
  5. Opa en Oma Steenberg:
    23 augustus 2013
    Geweldig nieuws, mooi te horen .
    Verder sterkte dit weekend weer.
    Dikke knuffel.
  6. Fam. Gemser:
    23 augustus 2013
    Wow, dat is een positief bericht. Ik snap dat je het bijna niet kunt geloven. Dat komt vanzelf wel.

Veel liefs van Ralph en Monique
  7. Bianca (collega van papa):
    Wat fantastisch nieuws voor jullie! Groetjes, Bianca
  8. Miranda:
    Joehoe! Dat duimen werkt prima! Blijven we ook gewoon door doen hoor!!!! Xx
  9. Danielle Blom (collega papa):
    23 augustus 2013
    Wat een super goed nieuws geweldig!
  10. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    23 augustus 2013
    Geweldig!!!!! Begrijpelijk dat het je/jullie is overvallen en dat het nog eng aanvoelt... We duimen en hopelijk worden jullie dit weekend verder gerustgesteld!!
    Super hoor! Dikke knuffel uit Deventer.
  11. Debby v.d bos (collega pap):
    23 augustus 2013
    Eindelijk goed nieuws!!! Fijn voor jullie allemaal....
  12. Monique (collega van papa):
    FAN-TAS-TISCH !
    Kanjer!
    Je doet Het al zo goed en dan nu dit mooie bericht! Volhouden jongen!
    Dankzij papa en mama kunnen we allemaal een beetje mee feestvieren!
    TAART!
  13. Jose Greiving:
    23 augustus 2013
    Geweldig nieuws ben blij voor jullie.
  14. Loraine:
    23 augustus 2013
    Nou, superrrr, heel mooi nieuws, jullie weekend kan niet meer stuk, lekker genieten met z'n allen, echt heel fijn,
    Roy, linda,loraine encas
  15. Babette:
    Wonderen bestaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Babette
    x
  16. Team Triangel:
    23 augustus 2013
    Prachtig nieuws, hopelijk kunnen ze jullie zorgen over onderbehandeling ook wegnemen. Tot binnenkort Kai!
    Leerkrachten De Triangel
  17. Ingrid, mama van Sander:
    23 augustus 2013
    Geniet van dit goede nieuws! Ze weten wat ze doen. Van 'onderbehandeling' zal vast geen sprake zijn!
    Succes met de derde kuur.
  18. Fam. Roelofs:
    Helemaal super!
    We zijn alkemaal superblij met dit goede nieuws.

Groetjes voor allemaal van ons
  19. Oma vinke:
    23 augustus 2013
    wat een geweldig goed nieuws. wij zijn erg blij.
    knuffels voor jullie allemaal.
    opa en oma
  20. Cisca:
    23 augustus 2013
    Wow! Wat een topnieuws!! Ben heel blij voor jullie! Knuffel voor Kai.
  21. De Opa en Oma van Nienke en Anne Fleur:
    23 augustus 2013
    Wat een prachtig nieuws op deze mooie zomerdag.
    Wat gunnen we dat aan jullie.Groetjes de opa en oma van Nienke en Anne-Fleur
  22. Karla en Dick:
    23 augustus 2013
    Geweldig en ontroerend nieuws!!
    Zijn erg blij voor jullie gezin.
  23. Fam. Meijer:
    23 augustus 2013
    Yes wat een geweldig nieuws!! Wij zijn ontzettend maar dan ook ontzettend blij voor jullie, wat een opluchting. Hopelijk brengt het gesprek met de arts nog iets meer rust voor jullie. Sterkte dit weekend en toppie!!

Groetjes Daan, Lynn, Jurgen & Anita.
  24. Jasper Kolman:
    23 augustus 2013
    Nou beter nieuws kun je niet wensen. Ook wij hopen dat ze de zorgen weg kunnen nemen. Sterkte voor dit weekend en een lieve groet uit Nijverdal van Barry, Merte, Jasper, Eline en Rogier
  25. Kai Steenberg:
    23 augustus 2013
    Ik ben er ook blij mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik vind jullie reacties erg fijn !!!!!!!
  26. Daan:
    23 augustus 2013
    Wow Kai, wat een super goed nieuws! Wij zijn heel blij voor jullie. Hopelijk zie ik je snel weer op school!
    Groetjes van Daan en de rest van de familie
  27. Inge & Tim (Oom en tante van Nienke en Annefleur):
    Top nieuws Kai!!!
  28. Bimi:
    23 augustus 2013
    Joepie te wouw!! Wat een mooi nieuws. knijp mama maar eventjes in de arm, dan weet ze dat t niet gedroomd is
  29. Susanne:
    24 augustus 2013
    Gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws! Geniet ervan met elkaar
  30. Peggy en Aaron:
    24 augustus 2013
    Helemaal top. Dat is met alles toch een flinke opluchting. Zaag de artsen maar goed door zodat jullie er gerust op zijn.