Wanneer voel hij zich nu eens wat beter?

16 mei 2013 - Nijverdal, Nederland

Kai is vanacht vaak naar de wc geweest (en Erwin dus ook...). Kai heeft vandaag erg veel last van buikkrampen en veel pijn. Ook geeft hij weer 2 keer over. Erwin ziet het vanochtend echt even niet meer zitten. We besluiten toch de kinderoncoloog maar weer te bellen. Advies: misschien nu toch een verstopping van de chemo's en toch nu een laxerend middel geven. Hij heeft nu net wel ontlasting gehad, hopelijk knapt hij nu wat op... Morgen moeten we voor controle naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat ze ervan zeggen... Thuis is hij op de weegschaal nog niet echt aangekomen... Kai begint ook wel aardig wat haar te verliezen... We horen dat dit waarschijnlijk het dieptepunt is en dat het nu langzaam aan weer wat beter zal gaan. Dat hoop ik van harte, want op deze manier is 2 jaar heel erg lang voor iedereen, vooral voor Kai. Kai ziet ook wat witjes weer en op zijn kuiten zijn blauwe plekjes ontstaan van het in en uit bed gaan. Onze verwachting is dan ook, dat het Hb en de trombo's weer lager zijn. Dit is in deze fase normaal, volgens de theorie. Dat zal de bloedwaarden volgende week moeten uit wijzen. Al met al zorgt alles ervoor dat Kai nog net geen vaatdoekje is. Kai blijft toch net meer rechtop staan.

Onze kleine Mika doet het echt geweldig. Vanacht heeft hij voor het eerst een hele nacht doorgeslapen. Hij is 's nachts tot nog toe altijd heel erg lief voor ons geweest, en heeft al een keer eerder van 23.00 tot 6.00 uur geslapen, en meldt zich eigenlijk nooit voor 4.00 uur. Deze nacht was nog beter: hij ging slapen om 22.15 uur tot vancohtend 7.00 uur... Heerlijk... Afgesproken dat Erwin vannacht voor Mika zorgt ( en hopleijk dus ook mag doorslapen) en ik vannacht Kai doe. Ik kan de sondevoeding verwisselen, dus dat moet lukken. En Erwin ligt een kamer verderop, in geval van nood....

Vico speelt vanmiddag bij zijn vriendje Duuk. Hij heeft geritseld dat hij daar lekker mee mag eten... Die boef regelt zijn eigen uitjes wel en bij Duuk thuis is het ook altijd gezellig....

1. Miranda:
    16 mei 2013
    Als ik dit lees dan krijg ik nog meer het gevoel van; konden we maar wat doen! Gelukkig dat Vico zo fijn bij vriendjes kan zijn en dat Mika het zo goed doet.
    Kai: Robbin en Daniek missen je enorm! Wanneer je een beetje fit bent en met ze wilt Skypen laat het ons maar weten. Dit weekend bij jou op visite wordt hem dan denk ik namelijk nog niet.
    Dikke knuffel xx aan jullie allemaal
    Van ons allemaal
  2. Fam. Meijer:
    16 mei 2013
    Ik hoop voor jullie dat dit het dieptepunt is en dat het van hieruit alleen maar beter mag gaan. Succes morgen in het ziekenhuis, wij lezen wel hoe het is gegaan, sterkte!!

Groetjes
  3. René Baltes:
    16 mei 2013
    Allemaal heel veel sterkte toegewenst, ik hoop echt dat het straks beter gaat Kai !!!!!!
  4. Loraine:
    16 mei 2013
    Jeetje, wat hopen wij dat het snel de wat betere kant opgaat, heel, heel, heel veel sterkte, en we wachten het af, ook succes morgen, knuffeltje van loraine!
    Groetjes Roy, Linda, loraine en Cas
  5. Juf Jacqueline:
    16 mei 2013
    Wow, die Chemo-Casper is hard aan het werk zeg. Fluister hem nog maar een keer in dat hij alleen de slechte cellen moet aanpakken!
  6. Meneer Menno:
    17 mei 2013
    Lieve Kai wij missen je heel erg! Maar wij hopen dat je gauw weer beter wordt en we hopen dat je gauw weer op school komt groetjes Dion en Lisa.
  7. Thijs Nieland:
    17 mei 2013
    Lieve Kai.
    We hopen snel dat het wat beter gaat met jou, we lezen bijna elke dag even hoe het met je gaat.
    Allemaal veel sterkte toegewenst van:
    Thijs,Mart,Peter en Esther Nieland
  8. Sara:
    18 mei 2013
    Heel veel sterkte groeten sara