Vrij van de kuren? Nu even niet...

25 juni 2013 - Nijverdal, Nederland

Hadden we vorige week nog de verwachting dat we deze week alleen maandag naar het ziekenhuis hoefden, kunnen we nu weer bijna elke dag op pad... Gisteren ging de bloedtransfusie soepel. We waren om 10.00 uur in het ziekenhuis en mochten er rond 16.00 uur weer weg. De vap-naald uit de vap halen en de pleister afhalen vond Kai even weer helemaal niet leuk, maar verder hebben we best een leuke dag gehad (voor zover zoiets leuk kan zijn...). Ondertussen van Groningen gehoord dat we donderdag weer bloed moeten laten prikken in Almelo en dat, als het bloed goed is, we vrijdag dan in de herkansing gaan voor de cyclokuur. Kai was wel even teleurgesteld, omdat vrijdag de laatste lesdag is van meneer Martin en hij het wel jammer vindt dat te moeten missen, maar hij weet ook wel dat het wel gewoon moet... Groningen gaat hun best doen om de metrotrexaatkuren zo gunstig mogelijk in combinatie met de vakantie te plannen, even afwachten nog hoe dat uitpakt. We kunnen wel plannen, maar dat dat niet zoveel waard is hebben we deze week wel weer geleerd... We leven met de dag, dat is wel zo overzichtelijk... Kai is vandaag wel weer lekker naar school geweest de hele dag. Hij heeft erg veel energie, was om 6.00 uur al wakker (1 uur eerder zelfs dan Mika...). We vroegen ons vanmiddag al af of hij misschien bloed gekregen heeft van iemand met enorm veel energie, want we kunnen hem bijna niet bijbenen op zijn krukken.... We hebben net bij de bieb weer een boek kunnen lenen van Geronimo Stilton en nog een ander spannend boek. Vico was bij een vriendje spelen, maar die hebben we ook wat leuke voorleesboeken en M3 boeken meegenomen.

1. Miranda:
    25 juni 2013
    Hebben ze je Red Bull gegeven ipv bloed?? Wat het ook is, het is fijn dat je (even) lekker energie hebt!
    Dat het weer anders loopt, tja helaas... Maar het is niet anders. We zijn blij dat je er bent.
    Dikke knuffel xxx van ons
  2. Juf Jacqueline:
    25 juni 2013
    Fijn dat je weer bij de gymles was Kai. En het was echt een coole survival gymles nietwaar? Je hebt zelfs een aantal onderdelen (spinnenweb en over de kastdelen klimmen) mee kunnen doen!
  3. Babette:
    25 juni 2013
    Carpe Diem ofwel Pluk de Dag, Kai! Daar zijn Romeinse dichters groot meegeworden. Doe jij gewoon ook! ;-)
  4. Opa en Oma Steenberg:
    26 juni 2013
    We hebben net contact gehad met Alice en John, ze hadden geprobeerd iets voor jullie te schrijven maar dit was niet overgekomen .
    Na wat uitleg proberen ze het opnieuw, maar alvast vanuit Canada allemaal sterkte en veel liefs .
    Ook van ons weer liefs en een knuffel voor jullie allemaal.