Vakantieman, gezellig hè?

10 mei 2014 - Nijverdal, Nederland

Gelukkig was de oorpijn van Kai van korte duur en konden we maandag 28 april allemaal gezond in de auto stappen op weg naar de Eiffel. We zaten in een leuk park en hadden een geweldig mooi huis. Op het park was een lekker zwembad(je), waar elke dag lekker in gepoedeld is. Het weer zat enorm mee, waardoor we vele leuke uitjes hebben kunnen doen. We zijn een dagje naar een leuk dierenpark geweest, naar het leuke dorpje bad munstereiffel, hebben gewandeld over een vlonderpad door een moeras, gespeeld in een prachtige belevingstuin en de burcht bij ons plaatsje bezocht. En we hadden het geluk dat er een middeleeuwse belegering nagespeeld werd in en om een prachtige burcht vlakbij. Echt een topweek! En zoals voorspeld: Kai rende niet alleen de trappen naar ons huis op, maar liep elke dag zo'n 200 treden naar beneden en naar boven voor het zwembad!

Deze week heeft Kai het op school weer erg druk gehad. Hij is hard bezig om groep 6 in een paar weken proberen te doen. Hij doet elke week een rekentoets, had deze week een dictee (22 van de 25 woorden goed) en een geschiedenistoets (10-!!!). Hij leeft helemaal op en geniet erg van alle uitdagingen die hem geboden worden.

Gisteren ook weer een controle gehad in Almelo en alles weer helemaal oké.            En gisteravond moesten beide grote mannen een sponsorloop doen voor de Zweef. Vorig jaar hebben ze die niet kunnen lopen, omdat we toen in het ziekenhuis waren met Kai en hier ons hoofd niet echt naar hadden staan. Bovendien had Kai dat toen nooit kunnen volhouden, niet eens 1 rondje. Dit jaar renden ze beide als een malle, mooi om te zien. En Mika doet ook al aardig mee, hij loopt al een beetje aan 1 hand en stapt af en toe over tussen de bank en de tafel of tussen Kai en mij. Trots op alle 3!

1. Els wittendorp:
    10 mei 2014
    Wat fijn dat het zo goed met Kai gaat, en jullie een leuke vakantie hebben gehad.!
    Lieve groetjes Els
  2. René Baltes:
    10 mei 2014
    Goed bezig allemaal ! Fijn dat jullie zo kunnen genieten ....... Jullie verdienen het echt ! Super deze verhalen
  3. Stefan Claudette Fleur sofie:
    11 mei 2014
    Heerlijk al die positieve verhalen....word je blij van!
    Wij hebben ook een heerlijk weekje Mallorca gehad, morgen alles weer normaal!
  4. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    12 mei 2014
    Heerlijke verhalen, top!!
    Liefs van ons vijfjes.
  5. 18 mei 2014
    Wat fijn voor jullie dat het allemaal zo goed gaat daar krijg je weer energie van . Liefs van Gert em Lidy