Vakantie is leuk!

25 februari 2014 - Nijverdal, Nederland

Wauw, deze vakantie mag nog wel even duren... We doen allemaal leuke dingen. Zaterdag zijn we eerst gaan shoppen en vico en ik hebben allebei een mooie nieuwe riem gekregen. 'S avonds zijn we naar de sterrenwacht geweest. Oma vinke had op het blog gelezen dat we daar naartoe wilden en wilde graag mee. Het was echt superleuk. We konden door de telescoop Orion zien en jupiter. Ook kregen we uitleg over het hele zonnestelsel en kregen we een presentatie van allerlei sterren, planeten en alle sterrenbeelden. Dat laatste vond ik het leukste, dat was zo mooi...

Zondag ging papa op de fiets naar opa en oma vinke  en wij met de auto (vorige week hadden we een gezellige middag bij opa en oma steenberg en nu wilden we even knuffelen met opa en oma vinke). Vanuit daar zouden we met papa naar de legofilm. Maar die gekke papa van mij had zijn schoenen vergeten en dus gingen we me mama en toen wilde oma ook wel mee. Maar niet naar de legofilm, de dames wilde naar het regent gehaktballen. Was ook superleuk. En we halen papa nog wel over om het nog goed te maken en nog naar de legofilm te gaan...

Gisteren zijn we lekker naar het zwembad geweest in raalte. Ze hadden een gave stormbaan in het water, dat vond ik echt heel gaaf. En je kon aan allerlei spelletjes mee doen. Mika vond het ook echt geweldig en dat was superschattig om te zien. Hij genoot zo dat we pas laat naar huis gingen en hij gisteren maar 1 keer overdag naar bed is geweest....

Vandaag moet papa werken. Misschien gaan wij vanmiddag nog naar de kinderboerderij dondertman, kunnen we lekker op de skelters en in de speeltuin... En voor de rest van de week hebben we ook al allemaal plannen... Kon het maar altijd vakantie zijn...