Een super week!

6 december 2013 - Nijverdal, Nederland

Zondag hebben we een heerlijke dag gehad. We gingen gezellig op bezoek bij opa en oma steenberg. Mijn oom en tante en 2 nichtjes waren er ook. Het was super gezellig en ja hoor, sinterklaas kwam prachtige kadootjes brengen! We zijn erg verwend.

En dinsdag was het zo ver: ik heb mijn eerste wedstrijd weer gekeept! Het was een oefenwedstrijd tegen E3 en we hebben wel dik verloren, maar wat vond ik het gaaf! Ik moet nog wel weer sterker worden, maar het begin is er!

Woensdag moest mama werken, dus kwamen opa en oma Vinke oppassen. Was ook een super gezellige middag. 'S avonds  had ik wel een heel verdrietig moment. Ik kan natuurlijk nog niet alles weer hetzelfde als de kindjes uit mijn klas al lijk ik voor hen denk ik wel weer beter. En dan voel ik me wel eens eenzaam en verdrietig. Even lekker huilen en knuffelen met mama helpt dan goed. En ik kan het ook goed met de juffen bespreken.

Gisteren ging de voetbal niet door vanwege de storm. Gelukkig maar, want nu kwam sinterklaas nog hele gave kadootjes brengen. We wilden al heel lang skylanders voor de WII en dat kregen we!  Vanmiddag kwam Daan gezellig langs, hij had zelf ook nog 2 skylanders meegenomen en we hebben wel 2 uur samen gespeeld op de WII...

Vanochtend moest ik weer voor mijn wekelijkse ziekenhuisbezoek. Eerst weer bloedprikken, dat ging prima. Bij de controle bleek dat ik wat obstipatie heb. Dat betekent wel dat ik weer aan de forlax moet. Eerst werd ik daar wel boos om en wilde ik dat niet, maar papa en mama deden het door de yoghurt en toen viel het eigenlijk wel mee. Mijn waarde was weer op het randje, 4.0. Ik moet tussen de 2 en 4 zitten, liefst tussen de 2 en 3, maar ik zit steeds tussen  de 4 en 5. Volgende week gaan we weer naar Groningen, dus maar eens even kijken wat ze er daar van zeggen. Dan zijn mijn capsules ook op en zal ik ook daarvoor een drankje moeten, maar daar denken we nog maar even niet aan. Eerst morgen maar weer lekker genieten van de voetbal.

1. Miranda:
    7 december 2013
    En gezellig was het!
  2. Els wittendorp:
    7 december 2013
    Wat fijn dat het zo goed gaat,en leuke foto`s!!
    Ik wens jullie allen hele fijne feestdagen!1
    lieve groetjes Els