Spannende avonturen...

21 maart 2015 - Nijverdal, Nederland

Nadat Kai vannacht best goed geslapen heeft, spande het er vanochtend om of ons weekendje door kon gaan. Eerst leek hij wel oke, maar een warme douche was net even teveel en zorgde ervoor dat hij toch moest overgeven. Maar Kai knapte daarna goed op en wilde perse toch naar Utrecht. De treinreis ging prima en rond 13.30 uur arriveerden we bij onze bed & breakfast. Waar een compleet verbaasde vrouw open deed: we hadden toch niet bij hen geboekt, zij zaten al vol.... Foutje van de eigenaar... Eerst maar eens even rustig samen een kopje thee gedronken en gespeeld met hondje Sammy. Daarna gaf de vrouw des huizes aan dat ze het voor ons ging oplossen, we konden wel vast gaan shoppen. Vanuit de bed and breakfast was het 15 minuten lopen naar het centrum, voor Kai in zijn conditie eigenlijk niet te doen. We zijn 1 winkel in geweest, waar hij al goed geslaagd is, en toen op een terrasje neergestreken. Een glaasje sinas en een stokbroodje deden wonderen en Kai hervond de moed nog 1 shop te proberen. Dat was een gouden greep want daar heeft hij superleuke kleding gevonden, inclusief een gave zomerjas. Om 16.30 uur hebben we ons weer gemeld bij de B&B en daar bleek dat er een hotel voor ons geboekt was en een chauffeur geregeld was om ons daar naartoe te brengen. Kai heeft zich nu snel even omgekleed en nu gaan we gauw op weg naar het centrum voor een snel hapje eten en om 19.30 uur de musical! Leuke, spannende uren hebben we al achter ons, nu wacht Kai zijn eerste musicalervaring. Op naar het volgende avontuur!

1. 21 maart 2015
    Wat geweldig geregeld heb ren super avond gr liefs Lidy
  2. Fam. Roelofs:
    21 maart 2015
    Ja, ik ben jaloers!
  3. Fam. Roelofs:
    21 maart 2015
    De volgende keer ga ik gewoon stiekem mee! Veel plezier, groetjes Jolanda
  4. Miranda:
    22 maart 2015
    cool die kleding!!! Ben benieuwd wat je er van vond Kai