Poep waar je mee kunt kleien...

20 mei 2013 - Almelo, Nederland

Vandaag is het dan eindelijk zo ver: de poep is weer dik genoeg om mee te kunnen kleien... Kai voelt zich verder ook veel beter. Hij is nog steeds erg zwak en kan nog niet lopen zonder ondersteuning, maar hij is levendig en heeft eetlust! Vanochtend heeft hij 2 lessen spelling gedaan uit het spellingsboek dat meneer Menno heeft meegegeven. Ook hebben we weer het spelletje gespeeld dat zo leuk is (voor alle nieuwsgierigen: het heet take 5 en is van 999 games). We dagen iedereen uit om dit een keer tegen Kai te komen spelen als hij zich wat beter voelt. En hij heeft het lego autotje gebouwd dat hij kado gekregen had van een collega van papa. Vond hij zo leuk, dat hij hem weer uit elkaar heeft gehaald en nog een keer heeft gebouwd. Vanochtend weer ontbeten met 2 speciaal voor hem gebakken eitjes, als lunch 1,5 boterham met satesaus en als avondeten een hamburger van mac donalds en een half zakje friet. En vanavond hebben we beide nog een lekkere chocolademuffin, die heeft papa voor ons meegenomen...

Papa, Mika en vico zijn vanmiddag weer op bezoek geweest en vanavond kwam Ruben langs. Gezellig allemaal!

De haren van Kai vallen nu wel heel snel uit, in dit tempo duurt het niet lang voordat Kai zijn mooie rode bos voor een tijdje zal moeten missen... Vind hij wel moeilijk, het zal hem wel beter gaan als hij merkt dat mensen hem dan nog steeds lief en mooi vinden...

1. Mama:
    20 mei 2013
    Wat krijg je als je poep omdraait?????????????

Vieze handen! Net zoals je ermee gaat kleien.
    Goed je handen wassen dus!
    Ik ben blij dat het veel beter gaat. Nu morgen nog en dan weer een paar dagen om bij te komen. Houd vol, kanjer!
    Groetjes en liefs, papa
  2. Fam. Gemser:
    20 mei 2013
    Als je straks weer wat beter voelt mag je van ons zoveel hamburgers eten als je kan. En poepen als een olifant. Je bent onze held kerel. Groetjes de Gemsers
  3. Miranda:
    Lieve Kai,

Al heb je haar of niet
    Dat is niet men ziet
    Ze zien dat je een knappe dappere jongen bent
    Die zal opgroeien als een mooie vent
    Tuurlijk zullen er mensen verschrikt opkijken
    Maar met jouw warme hart zal jij ze bereiken
    En zien ze je geweldige lach
    Weet ik zeker dat iedereen je graag mag
    xxx
  4. Fam. Meijer:
    Ha topper,

Wat fijn dat het weer wat beter met jou gaat en dat de eetlust er weer een beetje is, volhouden zo!!

Groetjes de Meijers
  5. Fam. Meijer:
    20 mei 2013
    Succes morgen bij de punctie, wij duimen voor een goede uitslag!!

Groetjes
  6. Fam. Meijer:
    Ha Kai,

Wij wensen jou heel veel sterkte morgen bij de punctie, wij duimen voor een goede uitslag.

Groetjes de Meijers
  7. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    Hoi Kai,
    we komen graag een keertje kleien hoor, hihi... ;-)
    Fijn dat je weer wat meer eetlust hebt ook. En weet je, het is heel jammer van je haren, maar je bent onze kanjer Kai, met of zonder haar!! Maar we snappen best dat het een beetje moeilijk is hoor vent!
    Nu komt Mirthe even:
    Hoi Kai, ik ga misschien mijn haar afknippen en doneren aan kinderen die net zoals jij haaruitval hebben/krijgen. De vorige keer heb ik bij de kapper mijn haar gemeten, het moet namelijk 25 cm. lang zijn als vlecht... Dan heb ik wel weer wat korter haar maar dat maakt niet uit, want het groeit wel weer aan. Net als bij jou! En tot die tijd doe je toch gewoon stoere petjes op ;-)?? Misschien zien we nog wel een leuke voor jou, krijg je 1 cadeau van ons!! Groetjes van mij, ik hoop je snel weer te zien!!
    En ook de groetjes van papa, mama, Joost en Stijn natuurlijk!
  8. Opa en Oma Steenberg:
    20 mei 2013
    Na twee dagen heerlijk eten , en zogoed als normaal gepoept zijn we heel erg blij .
    We wensen jullie morgen weer heel veel sterkte en een goede uitslag van de punctie, lieve Kai groetjes en natuurlijk ook mamma , pappa , Vico en Mika van opa en oma .
  9. Ruben:
    Hoi Kai,
    Jammer dat we weg moesten, ik had nog veel langer bij je willen blijven!!!
    groetjes Ruben
  10. Birgit en Robert:
    Lieve Kai
    Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat jij je al weer iets beter voelt.. Heel veel succes morgen in Groningen.
    We duimen voor jullie!
    Enne ken jij het kaartspelletje Set?
    Wat een ontzettend mooi berichtje van tante Miranda. Met of zonder mooie haartjes, je blijft voor ons de allergrootste kanjer.
    Dikke knuffel uit Oud Gastel
  11. Oma vinke:
    Lieve Kai.
    Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat en dat de eetlust weer een beetje aan het terugkomen is, ga zo door.
    De haaruitval is niet erg, je blijft er een knappe jongen om.(Net als Opa)
    Morgen veel succes in Groningen.
    Kusjes Oma en Opa Vinke.
  12. Joep:
    Hallo kai,
    Goed dat het zo door gaat.
    Het gaat steeds stukken beter.
    Hopelijk gaat het zo door.
    Ik vindt het erg vijn om te lezen hoe het met je gaat.

Een dikke kus van onze hele familie en veel sterkte.

Groeten Joep
  13. Meneer Menno:
    21 mei 2013
    lieve kai we hebben gehoord dat je weer in het ziekenhuis ligt.
    doe je best in het ziekenhuis kai.
    we missen je kai.
    groetjes iva+loraine
  14. Ans Geurtse:
    Goedemorgen Kai,
    Er stond gisteren wel een goed poepverhaal op je eigen site.
    Ik heb ook iets gevonden. Kijk op proefjes.nl
    Klik op: Poep maken. Geef mama of papa de opdracht om ontbijtkoek, pindakaas met stukjes (geen gladde pindakaas), stroop en appelsap te halen. Volg de stappen van de proef.
    Je kunt dan alle dokters en zusters voor de gek houden. Neem zelf eerst een lekkere lik van je brouwsel voor je het aan hen geeft. Veel plezier er mee en ik hoor vast van jou wie je voor de gek hebt gehouden.
    Kneed ze!
    Juf Ans
  15. Edwin&Doenja Ruitenberg-Elders:
    Goedemiddag Lieve Kai,
    Wij hebben deze link gekregen van Tante Lies en Ome Piet. De zus van je Opa.
    Wij zijn zeer geschrokken van het nieuws dat je opgenomen was in het ziekenhuis.
    Wij wensen jou en je lieve broers en natuurlijk je Mama en Papa heel veel sterkte de komende tijd.
    Ik ben zelf ook behoorlijk ziek geweest toen in 16jaar was, heb bijna een half jaar in het ziekenhuis gelegen en ben daarna nooit meer ziek geweest. Dat staat jou ook te wachten, je bent nu even ziek, maar als je weer beter bent kun je de hele wereld aan en zul je opgroeien tot een geweldige jonge man.

Wij zullen elke dag de verhaaltjes van Mama en Papa lezen.

Heel veel sterkte en beterschap.

Edwin&Doenja, Ruben, Rick en Thomas Ruitenberg-Elders
  16. Marcel, Miranda, Tessa en Mike Eilders:
    21 mei 2013
    Lieve Kai, wat ontzettend fijn dat je meer kunt eten. En wat een lekkers allemaal, hamburger en patatjes. Heerlijk. Maar het is je gegund hoor! Wij hopen dat de uitslag heeeeel goed is en dat je gauw weer naar huis mag. Groetjes Mike , Tessa , Miranda en Marcel Eilders
  17. Piet en lies:
    Hallo Lieve Kai
    Oom Piet en Tante Lies lezen elke dag hoe het met je gaat
    gelukkig gaat het vandaag wat beter met jou ik vind jou wel een hele stoere kerel gelukkig vind je het eten ook weer een beetje lekker wat een verwennerij eitjes en hamburgers geniet er maar van lekker toch en wat jou haar betreft zonder ben je net zo mooi je blijft voor ons een kanjer. een hele dikke
    knuffel van ons ook voor papa mama vico en mika .
    Groetjes oom piet en tante lies