Toch weer een opname...

7 mei 2013 - Almelo, Nederland

Het zat er al aan te komen, maar Kai is vanmiddag toch opgenomen in het ziekenhuis in Almelo. Zijn diarree houdt maar niet op, en ors krijgen we er echt niet in... Vandaar dat hij net een sonde heeft gekregen. Hij mag nu nog even gewoon eten (maar in plaats daarvan is hij in slaap gevallen...), en krijgt dan straks de ors via de sonde. Hij was erg stoer toen de sonde werd geplaatst. Hij had hier ook heel bewust voor gekozen, want hij is alle vieze drankjes gewoon zat. Mama blijft bij Kai, papa bij Vico en Mika.

Morgen gaat mama met Kai naar Groningen, waar we misschien wel tot vrijdag moeten blijven.... Papa zorgt dan goed deze dagen voor Mika en Vico. Vico wilde erg graag dat papa thuis blijft, en Kai had geen voorkeur wie er mee ging, dus mocht Vico het dit keer bepalen... Vico is nu lekker mee-eten bij de buren Marieke en Henk. Dat vond hij leuker dan meegaan naar het ziekenhuis... Hij vermaakt zich wel....

1. Opa en Oma Steenberg:
    Lieve Kai
    We wensen je heel sterkte en we hopen dat je nu weer wat aan gaat sterken en groetjes aan Pappa en Mamma en Vico en Mika.
    Oma en Opa
  2. Claudette Stefan fleur en Sofie:
    Lieve Kai,
    Wat vervelend dat je even weer naar het ziekenhuis moet maar gelukkig zorgen ze daar heel goed voor je, zodat je snel weer naar huis mag. Wat doe je het toch ontzettend goed, je bent een dappere vent! Liefs van ons!
  3. Bimi:
    7 mei 2013
    Lieve Kai, na een dagje weg zagen we bij jullie geen auto's. dus snel naar de computer om te kijken of er een berichtje was. We dachten direct aan jou. Flink hoor hoe je je houdt. Sterk maar snel een beetje aan dan zien we je snel weer!
    Veel liefs en knuffels
    Bart, Ingrid, Marilyn en Isabelle
  4. Oma vinke:
    7 mei 2013
    Wij hebben ons ook aangemeld. Morgen veel sterkte in Groningen.
    Opa en Oma Vinke
  5. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    Lieve Kai,
    wat vervelend allemaal... we denken aan je en vinden je echt een kanjer!! Hopelijk tot gauw weer en lieve groetjes van ons!
    PS papa & mama ook sterkte weer hè en dikke knuffel!!
  6. Babette:
    Hé lieve Kai,
    Verdorie toch naar het ziekenhuis, dat is balen zeg (gelukkig ben je wel van de vieze drankjes af ;-) Hopelijk ben je nu snel van de diarree af.
    Succes morgen in Groningen.
    Veel groetjes,
    Babette
  7. Mama:
    8 mei 2013
    Zet 'm op in Groningen en dat je gauw weer thuis mag komen.
    Miss you!
    Liefs Pappa.
  8. Loraine:
    Lieve kai,
    Ik las net je bericht dat je weer in het ziekenhuis ligt, en vind het jammer, maar het is wel beter zo, ik wens je veel beterschap en denk aan je,
    xxx loraine
  9. Fam. Gemser:
    Hoi Kai,
    We hadden net een kaartje voor je op de post gedaan. Maar wisten toen niet dat je weer in het ziekenhuis was.
    Fijn dat we nu op de site kunnen lezen hoe het met je gaat.
    Kom maar snel weer thuis, dan kun je het kaartje lezen.
    Heel veel lieve groetjes van Ralph, Monique, Yannicke en Tomàs.