En weer een opname, dit keer in Almelo...

17 mei 2013 - Almelo, Nederland

Vanmiddag zou Kai voor een gewone controle naar Almelo. De arts die hem zag aankomen zag hoe slecht hij zich voelt en regelde gelijk een kamer op de kinderafdeling. Daar is gelijk zijn VAP aangeprikt en is bloed afgenomen. Daaruit bleek dat zijn trombo's en zijn hb weer laag zijn en zijn natrium en kalium gehalte ook. Dat is echt iets dat via een infuus aan de VAP gegeven moet worden, dus een opname is zeker weer nodig. Ik ben gauw naar huis gereden voor spullen voor Kai en mij. Erwin is nu naar huis naar Mika en Vico.  Opa en oma Vinke zorgen nu voor hen, die waren toevallig even op bezoek en boden aan dat we beiden naar het ziekenhuis toe konden.

Mika heeft het vannacht weer gedaan: doorslapen! Hopelijk geeft hij Erwin weer een rustige nacht... Mijn nacht was een stuk minder rustig. Kai moest bijna elke 30 minuten naar de wc... En net toen hij wel 2 uur sliep, was halverwege die 2 uur de sondevoedingszak  leeg... Vette pech... Hopelijk gaat het vannacht beter, al heeft Kai nu weer erg veel last van darmkrampen....

Als Vico morgen een wedstrijd wint, dan is ook zijn team voetbalkampioen. Allemaal duimen dus!

1. Amber Flamand:
    17 mei 2013
    lieve kai we missen je heel erg. het is niet leuk dat je weer in het ziekenhuis ligt. we missen je ook op school we denken veel aan je.we hopen dat je gauw weer beter word. groeten van ons allemaal. Amber,Lex,Yvette,Sheryl en Melvin
  2. Miranda:
    17 mei 2013
    We duimen voor jullie allemaal...
    Vico zet 'm op met jouw team!
    Kai hopelijk voel je je snel weer wat beter!
    Mika slaap maar lekker door vannacht!
    Erwin en Manuela, voor jullie omdat jullie het ook hard nodig hebben!
    Dikke knuffel xxx
    Van ons allemaal
  3. Ruben:
    Lieve allemaal,
    Hopelijk gaat het snel beter met je Kai. We hopen dat je snel opkrabbelt. We gaan duimen voor Vico en zijn kampioenschap.
    F2 kan ook kampioen worden. Dan moeten we morgen winnen van Holten en donderdag moeten we nog tegen Hellendoorn voetballen, spannend.

Lieve groetjes van ons
  4. Thijs Nieland:
    Lieve Familie,
    Kai hopelijk gaat het nu snel weer wat beter het is wel jammer dat je weer naar het ziekenhuis moet.
    Vico morgen heel veel plezier bij de voetbal en hopelijk wordt je kampioen.
    Hopen dat Mika ook weer lekker doorslaapt kan pappa ook even bij tanken.

Groetjes van ons allemaal
  5. Mark ellen stef amber verver:
    17 mei 2013
    lieve kai wij hopen dat je veer snel beter word groeten van mark ellen stef amber .verver
  6. Fam. gerritsen:
    17 mei 2013
    Beste Kai, Wat heb je toch een pech. Hopelijk mag je snel weer terug naar huis. Heel veel beterschap gewenst, groetjes Matthijs en familie
  7. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    Lieve Kai,
    balen joh dat het toch even weer tegen zit. Maar ze zorgen goed voor je en wie weet voel je je snel weer wat beter!!
    Spannend ook voor Vico zeg, zou tof zijn als zijn club ook kampioen wordt! Weet je, wij wisten al lang dat jullie Steenbergjes enorme kanjers zijn, jullie alle vijf :-)!!
    Hele dikke knuffel van ons uit Deventer!
  8. Bimi:
    17 mei 2013
    Lieve Kai en Manuela, gelukkig zijn jullie wel een paar daagjes weer samen thuis geweest. Tsjonge, het is wel heftig hè. Laat je maar Goed verzorgen dan ben je t snelst weer op de been! Wel fijn om even jullie lach te zien. Ennuh.... Morgen gaan we ook duimen voor vico. Dat zou gaaf zijn twee kampioentjes in de family
  9. Bimi:
    17 mei 2013
    Oh je... Er is een stuk tekst weggevallen. Krijg ik net bericht dat als vico kampioen wordt, Christian geen kampioen wordt... Voor wie moeten we nu zijn? Kanjers, ff volhouden dan zien we jullie snel

Liefs bimi
  10. Isa en iris:
    Lieve kai ,
    Echt pech dat je nu weer naar ziekenhuis moet. We hopen dat het snel goed met je gaat.
    Liefs Isa
  11. Ruben:
    Hoi Kai,
    Hopelijk gaat het weer iets beter met jou.
    Ik ben kampioen geworden met F2. Donderdagavond moeten we nog 1 wedstrijd, dan gaan we het kampioenschap vieren.
    Hopelijk kom je voor dinsdag nog even thuis. Heel veel sterkte dinsdag in Groningen. ik duim voor je.
    groetjes Ruben
  12. Inge klumperman:
    Beste Kai,
    Wat jammer dat je weer naar het ziekenhuis moet blijven!!Hopelijk voel je je snel weer wat beter,en kun je weer naar huis.Ik vind jou een top keeper,en voetballer en leuk dat jij kampioen bent geworden met jouw team!!!Ik vond het ook altijd zo leuk bij jou in het team,want je moest altijd lachen en je was altijd zo erg vrolijk!Kai ik wens jouw heel veel succes met de behandelingen,en heeeel veel beterschap!!En ik vind het fijn dat ik zo elke keer kan lezen hoe het met jou gaat!!!!
    Doei Kai veel sterkte en ook voor jouw familie.
    Groetjes van Inge en natuurlijk van Rick,Tim,Lisette en Arjan
  13. Jasper Kolman:
    18 mei 2013
    Hoi Kai, ik heb van juf Jacqueline je website adres gekregen. Alles gelezen en ik vind je een dappere kanjer. Hopelijk knap je nu een beetje op in Almelo. Ik blijf je zeker volgen en wens je heel veel sterkte.
    Groetjes, Jasper en natuurlijk ook van Rogier en Eline en barry en Merte
  14. Sara:
    18 mei 2013
    Heii kai ik was echt blij toen ik je zag groeten sara.
  15. Isa en iris:
    19 mei 2013
    ik vind het sneu voor je dat je leukemie hebt veel sterkte

xxxxjes iris nij bijvank+isa nij bijvank