Net thuis en weer een koppie vol met plannen.

27 augustus 2013 - Nijverdal, Nederland

Gisteravond kwam Kai opgewekt thuis. Onderweg heeft mama een klein ommetje moeten maken, omdat Kai zich even niet lekker voelde. Net op het moment dat mama afsloeg om ergens te stoppen voelde Kai zich weer iets opknappen. Voordat de snelweg weer gevonden was , moest er toch een eindje om gereden worden. Je kon op dat punt wel van de snelweg af, maar er niet meer op. Eenmaal thuis zal en moest Kai patatjes eten als avondeten. Ook was hij vastberaden om vandaag naar school te gaan en 's avonds weer mee te trainen met de F1. Papa heeft de voetbalschoenen opgezocht en bekeken of deze nog passen. Check. Voor de extra bescherming moeten we morgen naar de sportwinkel. 's Ochtends stond Kai vol goede moed op en om 8.15 was hij klaar voor school. Nee joh, een zofran is nu niet meer nodig. Om iets over negen kreeg papa toch een telefoontje dat Kai erg veel last had van hoofdpijn. Mika zat al klaar om mee te gaan naar de sportwinkel, dus konden we zo naar school. Dan maar het hele programma van vandaag helemaal omgooien. Thuis kreeg Kai dan toch z'n zofran en een paracetamol. Hij knapte snel op en gaf aan dat hij 's middags weer naar school kon. Ja tuurlijk, dan kan en mag hij vanavond ook naar de voetbal. De middag kon hij het goed volhouden op school. Althans, ik heb geen telefoontje gehad. De boodschappen zijn gedaan en het eten voor de avond is ook al klaar, zodat we om 15.00 meteen naar de sportwinkel kunnen. De sportwinkel kon ons niet direct helpen, maar ze hebben ons op ideeen gebracht. We gaan shoppen op het web. Kai deed het best goed tijdens de training. Hij werd op den duur toch zichtbaar moe. Ik heb samen met hem enkele lichte keeperoefeningen gedaan. Het laatste kwartiertje was voor een partijtje. Daar had hij zin in. Uiteindelijk heeft hij weinig tijd doorgebracht aan de zijlijn. Kai ging maar door en door. Hij zal vannacht goed slapen en hij zal morgen vast enkele spieren goed voelen.

Kai heeft ook voorgenomen om op school te tracteren, omdat hij goed nieuws heeft gehad. Iedereen mag met hem mee genieten. Dat wordt smullen morgen voor zijn klasgenootjes.

1. (juf) Ellen Rutgers:
    27 augustus 2013
    Wauw wat een topper ben je, Kai!
    Ga zo door en tot morgen!!!
  2. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    27 augustus 2013
    Wat goed Kai dat je weer mee kon trainen! En groot gelijk dat je gaat trakteren, je heb zeker goed nieuws!
    Lieve groetjes van ons!
  3. Lisa:
    Hoi Kai,

Leuk dat je wilt trakteren. Het is zeker mooi nieuws. En voetbal ze.

Groetjes,

Lisa (Mark en Nathalie)
  4. Lotty van de Werfhorst:
    Hoi Kai,

Wat fijn dat het zo goed met je gaat. Succes met de voetbal.
  5. Fam. Meijer:
    28 augustus 2013
    Ja hoor topper, ik heb jou gisteren gezien op het voetbalveld, super. Fijn dat jij er weer bij bent en dat jij het goed vol kunt houden.

Groetjes