Net thuis en alweer een dagje uit....

25 mei 2013 - Nijverdal, Nederland

De chemo's gingen gisteren voorspoedig en om 17.00 uur mochten we dan ook, na een lange dag waarbij we 's ochtends al om 7.00 uur uit Almelo vertrokken waren naar Groningen, weer terug rijden. Alleen niet naar Almelo, maar we mochten lekker naar huis... Vlakbij huis leek het Kai heerlijk om even in zijn rolstoel naar buiten te gaan, maar binnen 5 minuten bleek dit na zo'n lange dag toch teveel... Vanacht heeft hij lekker geslapen in het bed van Vico. Door het vele vocht dat hij gekregen heeft om te spoelen moest hij nog wel vaak plassen, maar verder ging het goed. En ook Mika was weer een keer erg lief, nu papa weer thuis is sliep hij eindelijk ook weer een keer lang uit...

Vanochtend heeft Vico zijn laatste wedstrijd in de F-league gespeeld en hij is inderdaad kampioen geworden. Daarom gaan we vanavond lekker gourmetten en blijven we lekker samen op met lekkere hapjes. En omdat het team van Kai kampioen was geworden, had Jolanda, de mama an teamgenoot Jorian, het team opgegeven om vandaag gehuldigd te worden tijdens de wedstrijd van de FC-Twente dames. Kai wilde heel graag gaan, maar vond het ook wel eng. We zijn uiteindelijk toch maar gegaan en we hebben de inhuldiging gezien en de halve wedstrijd. Kai zag er daar heel erg moe uit en kon slecht op de stoeltjes zitten, maar in de rolstoel ging het iets beter. Nu we weer thuis zijn en hij weer op de bank ligt te kijken naar de huldiging op tv oost van de fc twente vrouwen, is hij weer lekker spraakzaam. Mika heeft heerlijk in de buikdrager geslapen, werd om 14.30 uur wakker voor een flesje en sliep zo weer verder. Wat een schatje.

Kai heeft vandaag wel minder honger. Geeft niets, we hebben hem vanmiddag in de auto sondevoeding gegeven en wachten af wanneer de honger weer zelf terug komt. Na de inhaalrace van de afgelopen dagen hebben we er wel vetrouwen in dat dat vanzelf weer komt.

1. Debbie:
    25 mei 2013
    Hey lieverds! Ik wens jullie een heel fijn weekend! Wat leuk dat Mika ook zo lief is! Tot snel! Groetjes Debbie
  2. Fam. Roelofs:
    Hoi Kai,

Ik hoop dat je het leuk vond vandaag bij FC Twente.
    WIj vonden het erg fijn om je weer te zien!

Oh ja, Twente heeft ook nog gewonnen!!

Groetjes van Jorian
  3. Fam. Gemser:
    25 mei 2013
    "Come on Twente, come on Twente.."
    Is het niet fantastisch om te zien hoeveel energie jullie steken in dit soort dagelijkse activiteiten. Een potje voetbal kijken in het stadion waar afgelopen jaar weinig te genieten valt en dan worden die dames ook nog kampioen.......en niet te vergeten de huldiging van onze nieuwbakken kampioen Vico. Gefeliciteerd kerel. En dat onder toeziend oog van de hele familie (Mika wel blijven opletten hoor!) en 10.000 enthousiaste supporters. Geniet nog lekker van deze dag en euhhh........eet niet teveel als je begrijpt wat ik bedoel.
    Tot de volgende keer maar weer.
    Groet Gemser
  4. Oma vinke:
    25 mei 2013
    Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad en dat het met Kai en Mika zo goed is gegaan.
    Kai , wat goed dat je dit vol hebt kunnen houden.
    Vico gefeliciteerd met het behaalde kampioenschap.
    Wij hopen dat jullie fijn hebben gegourmet en dat het gesmaakt heeft.
    Verder nog een prettige avond en nog veel ( voetbal ) plezier.
    Veel liefs van Oma en Opa
  5. Magda,Johan,Martijn,Julia:
    Hallo allemaal,

Kai, fijn dat het beter met je gaat.
    Vico gefelicteerd met jullie kampioenschap.
    Leuk dat jullie naar de huldiging van de FC Twente dames mochten.

Groetjes, Magda en familie.
  6. Claudette Stefan fleur en Sofie:
    26 mei 2013
    Lieve allemaal, hier een klein berichtje uit het verre Japan.
    Wat heerlijk om te lezen al dat goede nieuws en wat fijn Kai dat je erbij kon zijn bij de wedstrijd, dat last wel weer zien wat een volhouder je bent!
    En Vico, gefeliciteerd man met jullie kampioenschap. Dat zijn er al twee in de familie, nu nog papa mama en Mika, hihi
    Lieve groetjes Claudette
  7. Piet en lies:
    hallo allemaal
    Kai wat fijn dat je bent wezen kijken bij fc twente
    Vico gefeliciteerd met je kampioenschap ik vind jullie wel toppers hoor
    paps en mams jullie zijn geweldig
    heel veel knuffejs vanoom piet en tante lies
  8. Babette:
    26 mei 2013
    Hé Vico, gefelciteerd met het kampioenschap! Goed gedaan zeg.
    En Kai, wat gaaf dat je naar het stadion bent geweest. Daar word ik zelf ook altijd helemaal blij van (oké, ik geef toe, ander stadion natuurlijk ;-)

Liefs,
    Babette
  9. Doenja en Edwin, Thomas, Ruben en Rick en alle diertjes:
    26 mei 2013
    Hoi luitjes! Fijn om te horen dat jullie lekker thuis zijn..geniet ervan. Groetjes vanuit Alkmaar! xxx