MTX kuur versie 2.2

10 augustus 2013 - Groningen, Nederland

Kai kon gisteravond niet slapen. Hij heeft van elk apparaat, die we mee hadden de batterij ervan leeg gespeeld. Ook moest er UNO gespeeld worden. De batterij van Kai werd opgeladen met stokbroodjes met saté. Uiteindelijk moest hij van mij wel gaan slapen. Ondertussen was het al weer 23.00. Ik heb Kai voor de zekerheid een luierbroekje aangedaan. Met een 3 liter infuus, dan kan het weleens mis gaan. En ja hoor. Kai sliep zo vast dat ik 's nachts om 3.00 (zelfs ik moest er nodig van plassen) zijn luierbroekje omgewisseld heb voor een droog exemplaar. Daarna werd hij zelf om de 1,5 uur wakker om te plassen. De ochtend vloog voorbij. Kai speelt kindermonopoly met zijn buurjongen. Over 2 weken bij de volgende MTX kuur krijgen we de classificatie te horen, zoals het er nu naar uit ziet. We hebben al wel een beetje zicht op gekregen wat de protocollen inhouden, maar we wachten eerst af voordat we voorbarige conclusies trekken. De aften na de vorige kuur verdwenen langzaam na ongeveer 2 dagen. Kai heeft er relatief weinig last daarvan gehad. Hopelijk valt het nu ook weer mee.

Nu Kai even een spelletje aan het doen is, probeer ik om door mijn mail te worstelen. Maar liefst 45 stuks in een week. Het ziekenhuis is verhuist. Dat brengt veel met zich mee, heb ik gemerkt. Veel van de mailtjes kan ik volgen, maar ik kan me er geen voorstelling van maken, aangezien ik er nog geen stap heb gezet binnen het mooi nieuw gebouw. Dat zie ik aankomende woensdag dan wel.

Vanmiddag komen mama met Vico en Mika op visite. Kai zit tot ongeveer 16.00 vast op de kamer, totdat de kuur er helemaal in zit. Daarna is hij een vrij man en kan hij met Vico naar de speelkamer. Voor de rest hebben we nog niets op onze agenda staan, de komende 2 dagen. De verwachting is dat we zeker tot maandagmiddag moeten blijven. Dit is weer afhankelijk van het bloed.

1. Oma vinke:
    10 augustus 2013
    fijn dat de chemo er weer opzit ennu maar lekker spelen.
    wat leuk dat mamma en vico en mika er zijn .
    eet vanavond maar lekker .
    groetjes van oma en opa.
  2. René Baltes:
    10 augustus 2013
    Hoi Kai , ik vind dat je het geweldig doet kerel ! :-)
  3. Jimi en Mick:
    11 augustus 2013
    Hallo Kai,

Wij gaan jou volgen hoor en hopen dat je maandagavond weer naar huis mag, volgens mij zijn er leuke spellen te doen op de speelkamer.....groetjes van ons (voetbal-zwemvriendjes Willingen) Jimi en Mick