Wie mooi wil zijn moet pijn lijden...

15 november 2013 - Nijverdal, Nederland

Kai was vanochtend erg moe. Ook heeft hij de eerste 3 dagen na de metrotrexaat erg last van ochtendmisselijkheid. Een goed ontbijt doet wonderen en daarna is hij weer de oude. Erwin heeft gelukkig vrij vlot de capsules gekregen in Groningen, maar de hele ochtend was wel weg... Maar als dit betekent dat Kai nog even een maand geen drankje  hoeft dan rijden we nu nog naar Parijs voor hem... We oefenen al wel met ranja in een spuitje in de mond leegspuiten. Vond hij gisteren heel eng, maar vanavond eigenlijk wel leuk, hij deed het nog een tweede keer... Duimen dat die 6mp neutraal smaakt en niet goedbedoeld naar pepermunt, want dat lust Kai echt niet en wordt het alsnog een sonde.

Mika was vandaag erg moe en had verhoging. Hij sliep veel (waardoor mama wel een concept van die ene speech kon schrijven, mede ook omdat mama voor de zekerheid toch maar om 6.00 uur achter de computer zat). Om 13.00 uur moesten we in Almelo zijn voor het helmpje aanmeten. Mika was net wakker en had net een fles gehad, dus was goed te pas. Maar wat deze meneer met hem deed was echt niet leuk, vond Mika. Eerst plastic om zijn hoofd en daarna nat gips, dat hard werd  en er toen afgeknipt moest worden. Helemaal niet leuk, ook al zit je lekker bij mama op schoot... Een lange vinger geeft dan wel troost...

Toen Kai uit school kwam hebben we een heerlijke filmmiddag gehouden: snoepen van de oliebollen die papa uit het UMCG had meegenomen, een gezellig drankje, de bedbank uit waardoor we met zijn 5-en op 1 bank kunnen liggen en genieten van de capriolen van de ratjes in 'flushed away' en van elkaar. En daarna een lekkere Mexicaanse maaltijd gezellig met zijn 5-en aan tafel. En alle drukte en stress glijdt weer van ons af...

1. Peggy en Aaron:
    15 november 2013
    Net even laatste 3 blogs gelezen. Wat een gedoe toch weer met alle instanties. Maar je slaat je er als een echte bestuurskundige door!
    Kan drankje ook niet in iets gespoten worden dat absorbeert? Stukje witbrood , ontbijtkoek, spekje. Deed ik bij de hond altijd (sorry Kai, ik vergelijk je niet met een hond, ik probeer mee te denken).
  2. Oma vinke:
    16 november 2013
    Wat en gedoe allemaal maar gelukkig is het goed gekomen. Vico een leuke hond op de foto ben jij Geweldig !!!.
    Mika dat zul je niet leuk gevonden hebben maar dit is wel de beste oplossing.
    Kai kanjer ga zo door.
    Veel liefs.
    Opa en Oma
  3. Janny Schoemaker:
    17 november 2013
    Even weer de blog gelezen, nu weet ik weer wat jullie allemaal weer meegemaakt hebben de afgelopen dagen. Fijn dat jullie tussendoor met z'n allen zo kunnen genieten van lekker op de bank hangen en een film kijken.