Moeder, ik wil bij de revue...

22 maart 2015 - Nijverdal, Nederland

Kai had gisteravond nog helemaal geen eetlust. Echt uit eten gaan vond hij zonde, dat hebben we dus maar even overgeslagen. Het enige dat hij wilde waren een paar kipnuggets, dus daar hebben het maar even bij gelaten. Daarna was het zover: we gingen naar de musical Moeder, ik wil bij de revue. Kai heeft ervan genoten. Hij moest vooral erg lachen om John van Eerd en vertelt iedereen die het maar horen wil een mop uit de musical die hij megagrappig vindt. Een ervaring die hij nooit meer vergeet. Al met al gingen we pas om 23.45 uur slapen, ook megastoer natuurlijk...

Vanochtend stond er een lekker uitgebreid ontbijt klaar. Maar Kai krijgt nog steeds niet erg veel weg, hij heeft gewoon weinig eetlust. 2 rijstewafels met water (waar hij een theezakje in hing en zelf ijsthee van maakte) en toen was het wel genoeg. Na het ontbijt nog even gechild op de kamer en daarna met de bus naar het universiteitsmuseum. We hebben een speurtocht gekocht en allerlei opdrachtjes gedaan. Er waren vooral heel erg veel skeletten, heel interessant en soms ook was luguber. Ook was er een jeugdlab waar kinderen allerlei proefjes kunnen doen. Het was zo leuk dat we ons er met gemak 3 uur hebben vermaakt. Daarna hebben we eerst nog gezellig een terrasje gepakt en weer gesnoept van een stokbroodje met kruidenboter. Kai was super vrolijk en bedacht constant allerlei woordgrapjes. Voordat we de trein terug namen heeft Kai nog al zijn verjaardagsgeld uitgegeven aan wederom een grote legodoos, dit keer een voertuig van lego ninjago. Het was een topweekend!

En oh ja, Kai weet het zeker: moeder, ik wil wel naar de revue maar zelf niet bij de revue...