Mika mag bij Kai op de kamer

21 april 2013 - Nijverdal, Nederland

We hebben net geweldig nieuws gekregen. Mika mag vanaf vandaag bij Kai op de
kamer blijven. Niet alleen voor een bezoekje, maar gewoon voor tot 1 van
beide of beide naar huis mogen...
Dat betekent dat mijn moederrol nu volledig begint, want erwin is net weg
gegaan en slaapt vannacht bij vico, dus ik zal er (samen met de goede
verpleging) de eerste 24 uur alleen voor staan... Spannend en super
geweldig!

Kai heeft vandaag een rustige dag. Hij hoeft alleen al zijn medicijnen, infusen, antibiotica, bloeddruk meten, bloed afnemen, temperaturen... En dat noemen we dan rustig, want we hoeven verder niet naar een poli of zo.

Gisteren zijn Monique en Ralph en Agnes en Jelmer op bezoek geweest. Heel leuk, maar Kai was ook best wel moe...

Hij krijgt vandaag bezoek van opa en oma Steenberg en tante Miranda, die leuke kadootjes meenemen.  Hoe gezellig ook, tijdens het bezoek wordt Kai wel heel erg moe. Hij slaapt elke dag nog wel een paar uur...