Lieve omi, bedankt voor alles!

10 januari 2014 - Nijverdal, Nederland

Met Kai gaat het nog steeds gewoon goed. Eigenlijk geen bijzonderheden. Vorige week vrijdag en vandaag weer naar het ziekenhuis geweest  en tot nog toe kunnen we op dezelfde voet verder.

We hebben het afgelopen weekend een fijn weekend gehad met opa en oma Vinke, robert, birgit, stijn en brechje. Opa wordt volgende week 70 en wilde dit graag vieren met nog een weekendje samen weg. Gelukkig kon birgit er ook bij zijn. Het was een weekend met een lach en een traan, maar fijn om samen beleefd te hebben. Lekker zwemmen, veel spelletjes doen, naar de leuke indoorspeeltuin, veel praten en zaterdag naar een heerlijk restaurant uit eten. Top! Papa en mama, bedankt!

Vandaag hebben we verder helaas afscheid moeten nemen van omi, mijn oma. Ze was 95. Tot gisteren ging het eigenlijk best goed met haar. Maar gisteren verslechterde haar toestand plotseling. Vandaag, terwijl ik samen met een nichtje even alleen bij haar zat en alle andere wakers even weg waren, sliep ze rustig in. Het is goed zo, ze heeft een mooi leven gehad. We noemden haar als kinderen altijd oma snoepje, omdat we altijd volgepropt werden met allemaal lekkers. Een mooie herinnering is de keer dat wij midden in de zomer, terugrijdend van een vakantie met oom piet, tante lies, edwin en raymond uit Joegoslavië (zo heette dat toen nog...) als kleinkinderen zin hadden in appelflappen. 1 belletje naar oma en ja hoor, de volgende dag wachtte ze ons op met oliebollen en appelflappen... Altijd in voor iets geks.... Rust zacht, lieve omi...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Fam. Gemser:
    10 januari 2014
    Goh, wat een mooie leeftijd en wat een mooie herinneringen. Veel sterkte namens de familie Gemser.
  2. Martine:
    10 januari 2014
    Gecondoleerd! Veel sterkte!
    Fijn te lezen dat de behandeling goed te doen is.
    Zet hem op met elkaar!
    Liefs uit Hellendoorn
    (Martine en de rest van de familie)
  3. René Baltes:
    11 januari 2014
    Lieve Kai wat fijn dat het zo goed met je gaat ! Zo te horen hebben jullie hele mooie en leuke herinneringen aan Omi . Sterkte ermee hoor !!
  4. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    11 januari 2014
    Fijn om te lezen dat het zo goed met Kai gaat en dat jullie een bijzonder weekend hebben gehad met elkaar! Gecondoleerd met omi en veel sterkte daarmee. Gelukkig blijven de herinneringen....
    Liefs uit Deventer
  5. Bianca Spoolder:
    11 januari 2014
    Gecondoleerd met Omi. Veel sterkte gewenst. Wat fijn dat jullie zo'n fijn weekend hebben gehad met zijn allen en dat het goed gaat met Kai.
  6. 12 januari 2014
    Fijn dat jullie met elkaar zon mooi weekend hebben gehad. Dat zijn waarde volle herinneringen. Manuela en vedere Fam. Gecondoleerd met het verlies van je omzie . Liefs Gert en lidy
  7. Magda,Johan,Martijn,Julia:
    13 januari 2014
    Hallo Allemaal,
    Fijn dat het zo goed gaat met Kai.
    Wij wensen jullie allemaal veel sterkte met het verlies van jullie Omi.
    Groeten, Johan, Martijn, Julia en Magda
  8. Janny Schoemaker:
    17 januari 2014
    Wat hebben jullie weer veel meegemaakt. Sterkte met alles en lieve groetjes uit Nieuwleusen.