Lekker rustige vakantie...

6 januari 2015 - Nijverdal, Nederland

Kai heeft een heerlijke vakantie gehad. Hij was eigenlijk de hele vakantie heel erg vrolijk en lief voor zijn 2 broertjes. Vooral Mika heeft zijn hart gestolen. Hij speelt echt superleuk mee in de fantasie van Mika, die constant bezig is met eten koken in alle potjes en pannetjes uit zijn van sinterklaas gekregen keukentje. En samen stoeien op ons kleed of uren met de autootjes spelen of met Vico samen met de B-damens kogeltjes schieten in hun arena zijn ook favoriete bezigheden geweest.

Omdat het vakantie was hebben we natuurlijk ook wel wat leuke uitjes gedaan. Kai heeft de eerste avond gelogeerd bij Marvin, samen met zijn vrienden Jorian en Baykar. Topavond, natuurlijk. Weinig slaap en veel snoepen en lol... We zijn een dagje naar ouwehand dierenpark in Rhenen geweest, naar de bioscoop geweest, we hebben gebrunched met Peter, Nienke en Anne-Fleur bij Preston palace en hebben geschaatst. Omdat papa en mama wat leuke uitjes hadden zonder de kids (mama naar de voorstelling van Jeans met oma Vinke, oma Steenberg, Miranda en Magda en mama en papa samen een filmmiddagje/avondje met Monique, Ralph en Babette in Hengelo) hebben we ook een paar dagen met zijn allen gelogeerd bij opa en oma Vinke, waar we verder lekker gechild hebben en de kids heerlijk kunnen spelen. Afgelopen weekend zijn we samen met oom Robert, tante Birgit, Stijn, Brechje, opa en oma Vinke op vakantie geweest naar een leuk bungalowpark. Daar hebben we natuurlijk gezwommen en elke dag lekker uit eten geweest. Het was supergezellig en heerlijk om eindelijk eens met zijn allen te zijn, dat was lang geleden... De kerstdagen waren heel erg gezellig met de vinketjes op eerste kerstdag en de steenbergjes op tweede kerstdag. En ook helemaal top vinden de jongens het afsteken van vuurwerk op oudjaarsdag, samen met alle buurkinderen, en tussendoor oliebollen snoepen die papa heeft gebakken. Maar hoofdzakelijk zijn we ook gewoon heel erg veel rustig bij huis geweest, lekker spelen in de vensterbank, af en toe een filmpje kijken met zijn allen liggend op onze uitschuifsofa en even samen de rust pakken om vanaf nu het drukke leventje weer aan te kunnen.

Gisteren heeft Kai trouwens nog bloed moeten prikken en opnieuw was alles goed. Voortgaan dus op dezelfde weg en over twee weken mogen we weer samen op weg naar Groningen, om ons weer even te laten keuren door de artsen daar.

1. 6 januari 2015
    Wat fijn dat het zo goed gaat. Laat het nieuwjaar heel goed zijn liefs Lidy
  2. Claudette:
    7 januari 2015
    Als jullie op deze weg blijven doorgaan, wordt 2015 vast en zeker net zo goed!
  3. Bimi:
    8 januari 2015
    Gaaf buurtjes! Houd de balans vast en pas goed op jullie zelf!
  4. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    8 januari 2015
    Goed om te lezen allemaal en dat 2015 een prachtig jaar mag worden!!
    Liefs van ons!