Nog lekker even genieten van de vakantie voor de volgende kuur...

25 juli 2013 - Zwiggelte, Nederland

Nadat we een heerlijke dag hadden maandag in het sprookjeshof hebben we dinsdag vooral lekker van het weer genoten. De kids zijn 3 keer gaan zwemmen, zelfs Mika is voor het eerst in het zwembad geweest. We hebben nog even geshopt in Beilen. En daar gebeurde het ongelooflijke: Kai werd geprikt door een wesp! Tot nog toe geen enkele muggebult, omdat de chemo's hem niet tot een lekker hapje maken, en dan plots dit... Wat een domme wesp... Gauw een doekje met azijn erop en een uurtje later was er al helemaal geen bult meer te zien. Woensdag hebben we 's ochtends eerst een feestje gevierd omdat het park uitgeroepen is tot het leukste park van Drenthe. Na het oefenen voor de talentshow van donderdag zijn we naar Zoo bizar gegaan inOrvelte. Dit is een hele leuke kleine dierentuin met allerlei gekke dieren die je aan mag raken. Vico heeft fruit gegeven aan een vleerhond en beide mannen hebben een slang en een stinkdier geaaid. Erg leuk parkje! Pieter en Noortje: bedankt! Daarna een ontdekkingspad met stoere bruggen rondom orvelte en toen maar even genieten van een welverdiend patatje (Kai mag geen softijs en vind veel andere ijsjes niet lekker, dus een patatje is voor hem hetzelfde als voor een ander een ijsje...). Natuurlijk de dag weereindigen in het zwembad! Gisteren zijn we naar wonderwereld geweest. Ook weer met de optimel korting. Wat een mooi parkje is dat! Er is een interessant natuurontdekkingscentrum waar de kids erg veel hebben geleerd. En verder zijn er leuke houten speeltuinen, is er  een tropische kas met leuke dieren,een uilenburcht en diverse apensoorten. Echt genoten! Aan het einde van de dag kwamen oma en opa Vinke. En na het avondeten was het zover: de talentshow! Vico deed een geweldige danceact. Kai wil eigenlijk nooit zo graag meedoen, maar koos er nu voor om de presentator te zijn. Hij deed het erg goed en genoot! En zelfs Mika was de hele show wakker en vond alle optredens geweldig! Deze vakantieweek was top! Wij zijn helemaal bijgetankt om ons kuurtje in het umcg aan te kunnen...

1. Fam. Meijer:
    26 juli 2013
    Zo te lezen hebben jullie alweer voldoende uitstapjes gemaakt, gezellig hoor. Goed om te lezen dat jullie heerlijk aan het genieten zijn. Hopelijk zijn jullie snel weer samen om nog een aantal dagen samen van de vakantie te genieten. Succes in Groningen!!
  2. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    Hoi,
    wat heerlijk dat jullie het zo lekker hebben en zo heerlijk genieten ;-)!! Top hoor. Als jullie weer thuis zijn vinden we het leuk om weer een keertje langs te komen/af te spreken.