Kijkerstip

22 december 2014 - Nijverdal, Nederland

We kregen net een mail dat Roel van Velzen een eigen lied heeft geschreven voor de stichting Against Cancer. Dit lied is een veilingitem van de actie Serious request. Op dit lied is geboden door het bedrijf Dobla.

Against cancer is de stichting die elk jaar een fantastische racedag organiseert voor kinderen met kanker. Onze kids vinden die dag fantastisch en kunnen er weken op teren. Verder hebben we via hen de geweldige zeilvakantie bij krekt sailing gewonnen. En tenslotte zijn we via hen meegeweest naar de onvergetelijke racedagen op de Nurnbergring samen met de jonge coureur Indy Dontje.

De vader van Indy Dontje is Arthur Dontje. Hij is de eigenaar van het bedrijf Dobla en heeft daarmee zijn kapitaal verdiend. Met dat geld doet hij dus hele goede dingen, zoals het raceweekend. Nu heeft zijn bedrijf dus veel geld geboden op een lied van Roel van Velzen, heeft hij dit item gewonnen en heeft hij dit lied geschonken aan de Stichting waar hij voorzitter van is, Against Cancer. Wat een mooi gebaar. Against Cancer blij, Serious request geholpen met een fiks bedrag en Arthur geniet ongetwijfeld zelf ook van dit gebaar.

Wil je zien hoe dit lied geworden is, kijk dan vanavond naar de tv-uitzending van serious request tussen 19.30 en 20.20 uur.