Kijk uit: sedatie praktijk specialist in the house...

15 juni 2014 - Nijverdal, Nederland

Hij is zelf te bescheiden om hierover een blog te schrijven, maar dat verdient hij natuurlijk gewoon wel: Erwin heeft donderdag zijn diploma tot sedatie praktijk specialist gehaald!

Toen Kai ziek werd heeft Erwin deze opleiding een tijdje stil moeten leggen. Na een maand of 5 heeft hij het toch weer opgepakt, beginnend met een theorie-examen dat hij zeer tegen de verwachting in toch net wist te halen. Hij kreeg een half jaar uitstel om de 100 verplichte praktijksedaties te halen. Donderdag besprak hij zijn portfolie met maar liefst 144 praktijksedaties. Geslaagd!  Hij kreeg alle lof van de professor en opleidingsbegeleider, ze waren onder de indruk dat hij gegeven de omstandigheden dit nog zo serieus en goed had kunnen oppakken.

Herman en Erwin zijn de eerste twee die deze opleiding hebben gevolgd bij de isala klinieken en hebben het afgelopen jaar veel tijd gestoken in het goed opzetten van deze discipline binnen het ziekenhuis. Er komt steeds meer vraag naar vanuit verschillende specialismen. Ondertussen zijn er alweer 4 collega's die de opleiding ook volgen, om ook in de toekomst aan de groeiende vraag te kunnen blijven voldoen. Erg fijn dat het voor veel patiënten zo'n waardevolle toevoeging is aan het zorgpakket.

Klasse Erwin. En nu even stoppen met leren, zodat er eindelijk tijd is voor die zolder die opgeruimd moet worden, het aftimmeren op zolder afmaken, wat tegels die in de tuin gelegd moeten worden, de openslaande deuren schilderen en..... Maar ach, dat kan ook nog wel wachten, eerst binnenkort naar villa pardoes met ons gezinnetje en lekker genieten van elkaar.

1. Bianca Spoolder:
    15 juni 2014
    Hé Erwin, hartstikke goed man. We zijn trots op je. Van harte gefeliciteerd!

Groetjes, Peter, Bianca, Nienke en Anne-Fleur.
  2. Els wittendorp:
    15 juni 2014
    Geweldig Erwin, super! Proficiat!
  3. Babette:
    15 juni 2014
    Eh.. nog even uitleggen wat praktijksedaties zijn? ;-)
  4. René Baltes:
    15 juni 2014
    Gefeliciteerd Edwin top prestatie !!!
  5. Miranda:
    15 juni 2014
    Erwin je bent een blijft een topper! Dat wisten we natuurlijk wel ;-)
    Tank nu maar eerst goed bij!
  6. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    15 juni 2014
    Yes!!! In the pocket, wat ben je toch ook een kanjer!! Echt heel erg knap dat je het inderdaad onder deze omstandigheden hebt gehaald!!! Van harte gefeliciteerd van ons allevijf!!
  7. Opa en Oma Steenberg:
    15 juni 2014
    Erwin bikkel, nogmaals Van Harte maar nu denken wij ook even een pas op de plaats.
    Werk blijft wel op je wachten.
  8. Susanne:
    15 juni 2014
    Super Erwin en natuurlijk ook die geweldige achterban! Na de zomer gaan we het ook nog eventjes vieren in het ziekenhuis. Gefeliciteerd en geniet van het niet-leren!
  9. 15 juni 2014
    Hoi jongelui ikk ben altijd verrast zoals jullie schrijven . Geweldig en Erwin petje voor je af van harte gefeliciteerd zeker onder deze omstandigheden. En die tuindeuren zijn niet belangrijk als je fam maar gezond is liegs gert en lidy
  10. Claudette:
    16 juni 2014
    Erwin gefeliciteerd van ons, maar inderdaad "praktijksedatie???"
    Kleine toelichting?
  11. Gery (collega):
    16 juni 2014
    Ja wat een topper....gefeliciteerd!!!
  12. Bianca van Olst:
    17 juni 2014
    Erwin! Wat goed van je! Van harte gefeliciteerd!
    Mag je zeker trots op zijn!
    Groeten,
    Bianca