Ik ben er helemaal klaar mee!

13 oktober 2013 - Nijverdal, Nederland

Zaterdag kregen we een paar leuke verrassingen. Eerst mochten Vico en ik een kadootje grabbelen. Mama heeft voor de 81 weken die vrijdag zouden beginnen bedacht dat Vico en ik elke week samen 1 kadootje mogen grabbelen uit een grote kist. Nu ik nog niet mag beginnen met die 81 weken vond mama toch dat we wel een kadootje verdiend hadden. We waren het al snel eens welk kadootje we wilden hebben. Het bleek een lekkere zak beertjeschips! Hmmmm...

Verder ben ik nog naar de wedstrijd van F1 gaan kijken. Ik ben ook op de groepsfoto geweest. Mama had een stoeltje voor me meegenomen zodat ik lekker kon zitten. Ik was eerst wel chagrijnig, want ik had onmeunige honger. Maar toen ik wat uit de automaat mocht halen werd ik wel vrolijker. Stiekem heb ik 2 dingen gehaald... Daarna zijn we naar de wedstrijd van Vico gaan kijken. Ook dat hield ik vol. Daarna was ik wel erg moe. Mijn broertje Mika trouwens ook, die heeft bijna de hele dag geslapen... Thuis hadden we post van de kinderthuiszorg. Ons artikel staat er in! En als bedankje kregen we een bon voor de fleurop en een bon voor de intertoys. Daar hebben Vico en ik gelijk wat leuks voor gekocht! Ook kwamen Bianca, Peter, Nienke en Anne-fleur nog langs. Gezellig was dat, en ze hadden allemaal leuke dingen voor Mika bij zich en lekker snoep voor ons, hmmmm. En papa kwam nog met 3 kisten vol met een legotreinspoor thuis, gekregen van Pieter en Noortje omdat zij deze over hadden. Echt gaaf! Wat een verwendag... Lekker lang opgebleven en toen moe, heel erg moe naar bed...

Vannacht heb ik slecht geslapen. Ik had veel last van buikpijn. Ook heb ik heel veel last van de vlekken op mijn buik. Er zitten nu allemaal blaasjes op. Het doet pijn en ik schaam me er ook een beetje voor... Vandaag was ik er erg verdrietig van. Ik moest best wel vaak huilen en was heel erg moe... We zijn nog even naar de verjaardag van Marlies geweest. Dat hield ik nog wel vol, maar daarna was ik doodop. We zouden nog even op bezoek bij opa en oma steenberg, maar dat lukte me echt niet meer. Ik moest weer even huilen, maar mama heeft oma gebeld en zij begreep het gelukkig wel. We hebben wel een leuke foto gemaild van ons 3-en en.Verder hebben we allen op de bank gehangen en een filmpje gekeken. Vico heeft de hele dag gespeeld met de legotrein (en papa ook...). Vanavond onder de douche gaan vond ik ook erg eng. Mama heeft het heel voorzichtig gedaan en toen viel het wel mee... Maar ook dat was wel weer een huilmomentje, ook voor mama die het erg zielig voor me vond.

En dan de titel.  Ja, ik ben op dit moment ook wel helemaal klaar met het ziek zijn, maar eigenlijk bedoel ik ook wat anders. Vanavond om 19.15 uur hebben we met zijn 5-en op de slaapkamer van papa en mama mijn laatste dexatablet weggewerkt! Ik ben er helemaal klaar mee! Vanaf nu elke dag een beetje minder pijn, een beetje minder moe en ook weer iets minder en minder rare dingen eten.  Mama vroeg me de dexaweken samen te vatten, ik had maar 1 woord nodig: honger!

Vanaf vandaag weer bergop! Heerlijk! En zaterdag gaan we lekker voor een weekje naar de eiffel, daar heb ik zo'n zin in!

1. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    13 oktober 2013
    Lieve Kai, wat ziet het artikel van het thuiszorgmagazine er mooi uit zeg, prachtig! We willen/zullen het graag een keer lezen. En verder dus wel een beetje dubbel weekend; verdrietig en erg moe maar ook hele leuke, gezellige dingen!! Wij duimen met je mee dat het vanaf nu weer bergopwaarts met je gaat, maar dat komt vast goed :-)!! En lekker een weekje Eiffel in het vooruitzicht, heerlijk joh!! Doe je de groetjes aan Vico, Mika, papa en mama? En dan na de herfstvakantie maar eens kijken of je je weer zo top voelt dat wij ook weer eens langs kunnen komen, veels te gezellig :-)!!
    Groetjes en hou je taai jongen, toi toi toi!!
  2. 13 oktober 2013
    Nu Kaï iknhoop dat het elke dag een feestje is en voorwaarts gaat. Geniet samen met papa mama en je broertjes een fijne week .
  3. Bianca (collega van papa):
    Lieve Kai,
    Wat een topper ben je toch! Ik vind het heel erg naar voor je dat je vandaag verdrietige momenten hebt gehad. Ik hoop voor jou dat je je gauw weer beter voelt en meer energie krijgt om de dingen te doen die jij graag weer doen wil.
    Ik laat niet altijd een reactie achter, maar ik lees elk verhaal van jou en leef met je mee.
    Ik denk aan jou, maar ook aan papa,mama en je broers. Wil je ze de groeten van me doen en zeggen dat ik ook aan hen denk?
    Liefs van mij, Bianca
  4. 13 oktober 2013
    Hoi Kaï we hopen dat elke dag een feestje voor je mag zijn .
    Geniet van jullie vakantie
  5. Bianca (collega van papa):
    13 oktober 2013
    Ik vergeet nog iets! Hele fijne vakantie!!!
  6. Fam. Roelofs:
    14 oktober 2013
    Hoi Kai en Vico,

Ik ben toch zo nieuwsgierig naar wat jullie zaterdag gekocht hebben......
    Mag ik raden? Lego???

Groetjes en veel plezier met spelen!

De Roelofsen
  7. Babette:
    14 oktober 2013
    Hé Kai,
    Dat huilen maakt niets uit hoor. Soms kan dat gewoon heel erg lekker zijn en dan mag het ook net zo lang duren als jij dat wilt. Daarna kun je je echt een stuk beter voelen. Is het er lekker uit toch!
    Veel plezier in de Eiffel!
    Liefs,
    Babette
    P.S. Stoere foto's trouwens!