Groningen, tot over 8 weken...

11 april 2014 - Groningen, Nederland

Vanochtend voor dag en dauw zaten wij alweer in de auto om rond 8.15 uur in Groningen te zijn. Dit keer bestond de auto uit 3 mensen: Kai, mama en ..... Oma! Kai wilde heel erg graag dat oma een keer mee ging . Oma heeft dus een nachtje bij ons geslapen en moest vanochtend ook vroeg met ons op stap.

In Groningen liep alles soepel. Eerst bloedprikken, daarna de mondhygienist en toen een aantal potjes uno. Vervolgens een gesprekje met en een onderzoek door een co assistent. En tenslotte een gesprek met  Kai zijn arts, prof. Dr. De Bont.

Alle waardes waren weer prima. Omdat dat nu al weken achter elkaar zo is, hoeft Kai vanaf nu nog maar eens per twee weken bloed prikken. Wel elke keer samen met een bezoekje aan de arts. Verder moest Kai vertellen dat hij sinds woensdag een golfelleboog heeft.... Hij werd 's ochtends wakker met een arm die hij niet kon gebruiken. Heel raar. Toch maar even naar de huisarts gegaan, want het begon destijds ook met artritis in de armen... Gelukkig kon de huisarts al snel vaststellen dat het dus om een golfarm ging. Hoe kom je eraan, geen idee... Hoe kom je eraf: toch een beetje met rust laten. Het hielp daarbij niet echt dat hij gisteren een circusdag had en ingedeeld werd in de diabolo groep... Al deed hij dat wel erg goed. Het was een topoptreden van alle kids!

Over 8 weken moeten we terug komen en dan wat lekkers meenemen. Als we dat doen, regelt dr. De bont dat we de beenmergpunctie die eraan komt een weekje later kunnen doen. Hij valt anders namelijk precies in onze vakantie. Nu kunnen we na de week villa pardoes toch nog lekker 10 dagen met de vouwwagen weg. En nog lekker racen op de against  cancer dag.

Om het feest nog even af te maken trakteerde oma nog op een verlaat ontbijt/vroege lunch bij de ikea. Mmmmm, lekker hoor....

1. 11 april 2014
    Hoi fam fijn dat alles goed . En dat jullie op de goede weg zijn we volgen jullie liefs van ons gert lidy
  2. René Baltes:
    11 april 2014
    Hoi Kai wat een goed vooruitzicht ! En trouwens , wat heb jij een lieve oma zeg
  3. Els wittendorp:
    12 april 2014
    Fijn dat het zo goed gaat, ik weet dat jullie er nog niet zijn, maar toch!.Lieve groetjes Els
  4. Sjakie:
    Lieve Kai,

Dit is toch weer positief nieuws dat je nu elke twee weken mag bloedprikken. Het gaat dus heel goed. Alleen jammer van je golfelleboog. Kan je nu wel keepen ?

Wat heb jij toch een lieve oma. Dat ze met jou zo vroeg meegaat naar Groningen en dat ze daarnaast ook heel royaal voor jou is geweest door het aanbieden van zo'n super de luxe broodmaaltijd.

Een oud gastje.
  5. Opa en Oma Steenberg:
    12 april 2014
    Gezellig vanmiddag samen de verjaardag van robbin gevierd , wij hebben genoten en gezellig bijgepraat , tot volgende week om de verjaardag van Vico te vieren.
    Gr. en liefs
  6. Lotty van de Werfhorst:
    14 april 2014
    Fijn dat alles goed gaat, Kai. Ik wens jou en je verdere familie veel plezier in Villa Pardoes. Dit geldt ook voor jullie ander vakantie.