Groningen moet het nog even zonder ons doen...

27 juni 2013 - Nijverdal, Nederland

Woensdag was een prima dag. Kai en Vico hadden snuffelochtend op school, waarbij ze kennis hebben gemaakt met hun nieuwe klas. Kai heeft 2 (volgens hem leuke) juffen, Vico heeft een meester en een juf en komt in een deelklas. 'S middags kwamen de broertjes Daan en Luuk spelen met Kai en Vico. Heel gezellig. En mama werd nog verrast met een mooi boeketje pioenrozen van Jolanda, de mama van een vriendje van Kai. Zomaar... Mika was veel wakker. Hij is even van 5 flessen weer terug naar 6 flessen, heeft even zijn ritme veranderd... We gaan er maar gewoon in mee, hij zit nog op de onderste curve dus te dik zal hij er niet van worden...

Vandaag ging even wat minder. Kai moest vanochtend wat gal overgeven. Hij voelt zich wat moe en ontevreden. Bij het bloed prikken had hij erge pech: in het eerste buisje zat een klontje, dus moest het over... Op het eerste prikje was hij voorbereid en dat ging ook prima, maar het tweede prikje had hij helemaal niet verwacht dus dat maakte hem weer heel erg boos en verdrietig. Heel begrijpelijk, echt sneu. Gelukkig was hij daarna snel weer alles vergeten. School wilde hij vandaag echt even niet, hij heeft even niet zijn dagje. Net de uitslag gehad uit Groningen: helaas kan de kuur ook morgen niet doorgaan. De leuko's en het hb zijn prima, maar de trombo's zijn nog verder gedaald. Ze zijn nu nog maar 15, en beneden de 50 wordt er niets gedaan. Als hij nu een bloeding krijgt moeten we gelijk bellen, dan krijgt hij een transfusie van trombo's, maar anders doen ze er niets aan, moet het vanzelf weer toenemen. Dus zondag maar weer bloed prikken en kijken of het maandag kan... Net nu wil Kai graag voetballen, maar dat zien wij nu even niet zitten. 1 verkeerde harde bal en hij heeft misschien een bloeding, die gok willen we maar niet nemen. Nu zit hij boos en teleurgesteld maar weer voor de tv... En of dat nog niet erg genoeg is, zijn haar gaat ook weer verder uitvallen.

Kai kreeg vandaag wel ook een hele leuke verrassing. Hij kreeg namens de logistieke collega's van papa een abonnement op de Donald duck, vandaag belandde de eerste in de bus. Super leuk, want hij is op dit moment gek op Donald duck.

En dan nog geweldig nieuws over Vico: hij heeft vandaag zijn strikdiploma gehaald! Gisteren heb ik het 1 keer voor gedaan, toen nog 1 keer samen en hij kan zomaar ineens veters strikken... Gisteren aan 1 juf laten zien, vandaag aan zijn tweede juf en ja hoor, het diploma is binnen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Fam. Meijer:
    Hoi,

Vervelend dat het vandaag allemaal een beetje tegenzit Kai, maar hopelijk heb jij morgen weer een goede dag, kun jij wel gezellig bij het afscheid van meneer Martin zijn.

Veel leesplezier bij jouw Donald Duck!!

Knap hoor Vico, zelf veters strikken, topper!!

Groetjes familie Meijer.
  2. Miranda:
    27 juni 2013
    Hey Kai, zullen we onze tombo's in een grote bak gooien en goed door elkaar schudden???
    Xxx miran

We duimen dat je snel alles weer kunt oppakken, maar vooral dat je je goed voelt

Dikke knuffel xxx van ons
  3. Lisa:
    Hoi Kai,

Vervelend dat jij je vandaag minder goed voelde.
    Hopelijk ben je morgen gewoon bij het afscheid van meester Martin.

Groetjes,

Lisa
  4. Bianca Spoolder:
    Hoi Kai,

Balen dat het gisteren wat minder ging. Maar wie weet wordt het vandaag wel weer een goeie dag! Hopelijk kun je naar het afscheid van jouw meester. En wat leuk dat je een abo hebt gekregen op de Donald Duck, wat een leuk idee! Dan krijg je elke week iets leuks in de brievenbus, een leuk vooruitzicht.
    En wat fijn dat je de Geronimo Stilton boeken zo leuk vindt en dat je daar ook nog handige tips uithaalt.
    We hopen dat het elke dag weer wat beter gaat met jou.

Groetjes, Bianca, Peter, Nienke, Anne-Fleur
  5. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    Hoi hoi,
    soms wil het gewoon even niet hè Kai? En weet je, dat geet helemaal niets, want er zijn zoveel dagen dat je het zo goed en super doet!!! Dan zit er af en toe ook zo'n baaldag tussen. Ik lees dat je afscheid van meester Martin hebt, hopelijk kun je daar naartoe. En leuk van de Donald Duck en Geronimo joh! En Vico, knap zeg van je veterdiploma, super! Scheelt papa en mama weer werk ;-) En Mika... die heeft gewoon lekker zin extra melk, hihi...
    Lieve allemaal hou jullie taai en als we iets kunnen doen.. je weet ons te vinden hè! Dikke knuffel van Jelmer, Agnes, Mirthe, Joost en Stijn
  6. Magda,Johan,Martijn,Julia:
    Hallo allemaal.

Hopelijk gaat het de volgende keer beter.
    Kai wat leuk dat je de Donald Duck kado hebt gekregen.
    Kun je daar nog lekker in lezen.
    De groetjes.