Een goede dag.

7 september 2013 - Groningen, Nederland

Vannacht sliep Kai weer zo vast als een rots van de narcose, de kuur en het late opblijven. Het bed moest halverwege de nacht een verfrissing hebben. Zo ook Kai. De ochtend en de middag hebben we doorstaan met spelletjes (vooral UNO), de tablet en TV kijken. Doordat de jongens niet van de kamer mochten, vanwege de kuur, werd de kamer voor hun gevoel al snel te klein. Dat werd gemakkelijk opgelost door bij elkaar in bed te kruipen om op de tablet te kunnen spelen. In de middag mocht eerst Jonah van de kamer en later op de middag gevolgd door Kai. De kuur was er door. Om te zeggen dat ze er flink gebruik van hebben gemaakt, nou nee. Het was dus erg gezellig op de kamer. Zoals de bij de vorige kuren smaakt het eten hier een stuk minder vergeleken met thuis. De kuur verergert dit ook nog eens. Hij heeft gelukkig nog reserves. Kai vermaakt zich 's avonds met het kijken van Lego Chima filmpjes op het web. Kai is vandaag goed doorgekomen. Voor alle ouders van de beide jongens was het hoofdzakelijk een lange zit. Gelukkig maar. Nu afwachten wat ons de morgen brengt.

1. Kai Steenberg:
    7 september 2013
    Vico en ik vonden het skypen net superleuk! We waren ee beide helemaal vrolijk van! Tot morgen!