Geslaagd!

8 november 2013 - Nijverdal, Nederland

Het gaat goed met Kai. Ook vandaag waren de bloeduitslagen weer goed, dus gewoon weer verder met de behandeling. Verder maakt hij grote sprongen voorwaarts. Hij heeft dinsdag en donderdag een uurtje meegetraind met de voetbal. Natuurlijk nog niet op f1-niveau, maar het begin, de lol en de wilskracht is er.

Verder had erwin donderdag examen voor zijn opleiding sedatie-anesthesiemedewerker. Hij heeft door de ziekte van kai 5 maanden van 12 maanden opleiding gemist. We wisten wel dat het halen van het theorieexamen dus vrijwel onmogelijk was, maar door wel mee te doen bleef de kans voor een herkansing over dus toch maar leren en proberen geen al te dikke onvoldoende te halen. Gisteravond gaf de computer gelijk de uitslag: een 5,4. Balen, dat is dus echt net niet gehaald... Belt vanavond de collega van erwin die ook examen heeft gedaan (en is geslaagd,) dat er een aantal vragen uit zijn gehaald waardoor zijn eindcijfer omhoog was gegaan. Erwin ook gauw nazoeken en ja hoor, geslaagd! Met een 5,7, maar dat is onder deze omstandigheden gewoon gelijk aan een 10 voor ons! Nou over 2 weken nog een presentatie en nog heel wat praktijksedaties (100, en hij heeft er nog maar 19 gedaan). Daarvoor heeft erwin een half jaar uitstel, in plaats van december heeft hij de tijd tot volgend jaar juni. Geweldig nieuws dus, we zijn gauw een gebakje gaan kopen en voor de jongens een chocolade sintje en pietje.

En dan nog het laatste goede nieuws: Mika is gewend aan de wintertijd en slaapt weer lekker uit soms zelfs tot na 9.00 uur... Hadden we al eens gezegd wat een lekker kind dat is?

Redenen genoeg om dankbaar te zijn, het was een fijne week

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Miranda:
    8 november 2013
    Wauw!!!! Super trots op mijn grote broer!

Fijn weekend allemaal xxx
  2. René Baltes:
    GEWELDIG :-)
  3. Babette:
    8 november 2013
    Gefeliciteerd Erwin! Supergoed gedaan!
  4. Claudette:
    Super Erwin gefeliciteerd
    Waartoe een mens onder spanning toch allemaal nog tot in staat is
    Gr. Stefan Claudette Fleur en Sofie
  5. Bianca (collega van papa):
    8 november 2013
    Edwin! Wat goed van je! Van harte gefeliciteerd!
    Fijn weekend samen.
    Groeten, Bianca
  6. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    8 november 2013
    Super Erwin, het "kanjer-zijn" zit dus gewoon in de familie!! Fijn ook dat het met Kai goed gaat en Mika... lekker zo (door) blijven slapen mannetje!! Liefs van ons
  7. Peggy en Aaron:
    9 november 2013
    Dat is top nieuws! Doorzettingsvermogen beloont met dotje geluk. Proficiat!! Wij zaten vandaag ook aan het gebak. Zwemdiploma B binnen. Liefs uit Zoetermeer.
  8. Lotty van de Werfhorst:
    11 november 2013
    Erwin, Gefeliciteerd. Geweldig onder deze omstandigheden.