Dit is toch niet te geloven...

11 juni 2013 - Almelo, Nederland

Even een korte uiting van de frustratie van Kai... Was het eerste zakje bloed leeg, blijkt dat er geen tweede zakje is... Wel goed doorgegeven door de verpleegkundigen, maar gewoon fout gedaan door het lab. Dat betekent dus vandaag voor de 2e keer ruim 1,5 uur wachten, en nu ik op de klok kijk zie ik dat dat al 2 uur geleden is.... We hadden, als alles meezat, vandaag rond 15.30 uur thuis kunnen zijn, maar zoals het er nu uitziet wordt het wel 19.30 uur.... Kai werd wel even pissig en wilde gewoon naar huis. Maar in plaats daarvan hebben we gewoon de hele middag lekker geknutseld in de speelkamer! Nu nog een filmpje kijken en dat bloed erin, en dan straks naar huis...

1. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    11 juni 2013
    Nou Kai, dat is ook allemaal helemaal niet leuk!! we snappen heel goed dat je soms eens een keer goed boos bent, dat hoort er ook bij! Je doet het zo vaak zo super, dan moeten ze maar een keer een dag een boze en gefrustreerde Kai hebben hoor. En ze maken ook wel domme fouten, vind je niet? Gelukkig heb je je nog wel wat kunnen vermaken met knutselen en filmpjes kijken. Hou je taai jongen en we zijn nog steeds supertrots op je!!
    Dikke knuffel van ons vijfjes.
  2. Mama:
    11 juni 2013
    Als papa er ook eventjes niet is.........!
    Nou, dat is nu precies de reden waarom papa zich met de zorg rondom jou bemoeit. Helaas kunnen we niet alles voorkomen. Jij doet het weer top, zoals altijd. Tot straks.
    Groetjes en liefs, papa.
  3. René Baltes:
    11 juni 2013
    Hè wat vervelend nou Kai ! En daar mag je best wel een beetje boos om zijn hoor. Tis ook best wel een domme aktie van het lab. Maar kop op kerel straks weer lekker naar huis, in je eigen bedje. :-) groetjes Rene
  4. Martine:
    11 juni 2013
    Lieve beiden, Wat vreselijk voor jullie beiden en dat die fouten worden gemaakt logisch de frustratie!! Erg vermoeiend voor jullie. Hoop dat jullie intussen thuis zijn en dat je gauw weer fitter gaat voelen. Danisha lijkt het leuk om een keer bij jou te komen in het ziekenhuis om samen een spelletje te spelen zodat je tijd van wachten sneller gaat. Zet hem op en houd kracht! Liefs Martine en Danisha
  5. Miranda:
    11 juni 2013
    Ai hebben jullie dat... Je hebt wel een heuse bijtank dag gehad dan vandaag... Hopelijk stijgen de waardes van hb nu goed.

Dikke knuffel xxx
  6. Oma vinke:
    11 juni 2013
    Wat een lange dag in het ziekenhuis en wat dom dat er niet genoeg bloed voor jouw was.
    Verder is alles toch nog weer goed gekomen.
    Ga nu maar lekker slapen.
    Liefs Oma en opa
  7. Meneer Menno:
    12 juni 2013
    Kai, nog een paar raadsels voor je:
    Hoelang is een Chinees?

Het is zwaar en blauw?

De vader van Jantje heeft 3 kinderen: Kwik, Kwek en .....

Wanneer heeft een kameel 3 bulten?
  8. Magda,Johan,Martijn,Julia:
    12 juni 2013
    Hallo Allemaal.

Kai, wat een pechdag voor jou zeg. Ik vind je wel een stoere jonge die dit allemaal maar moet doorstaan.
    En Vico door naar blok 4 goed zeg.
    En mika ook al goed bezich.
    Gr.Magda en Fam.
  9. Meneer Menno:
    13 juni 2013
    Kai, nog even een paar raadsels/moppen
    Het is groen, je kunt het eten en het drijft in het water?

Als hij niet om teknuffelen is, kan hij heel gevaarlijk zijn. RAra, wat is het.

Jantje, je bent nu alweer te laat. Heb je nou alweer te lang geslapen? Nou, dat zit zo... ik droomde dat ik naar een voetbalwedstrijd keek en dat die steeds werd verlengd en ik kon niet weg voor ik de uitslag wist.