Nog eventjes stilte voor de storm...

14 september 2013 - Nijverdal, Nederland

Dinsdag en woensdag is Kai niet naar school geweest. Even bijkomen van de kuur, al had hij er dit keer behalve wat extra vermoeidheid niet echt last van. Woensdagmiddag heeft hij wel de hele middag gespeeld bij vriendje Daan, dus donderdag kon hij ook wel weer naar school. Dat ging ook prima. Zelfs over gebleven en na school naar Ciska. En 's avonds ook nog naar de voetbal. Ook vrijdag weer lekker naar school. Vanochtend heeft Kai weer meegedaan met de wedstrijd. Ze hebben met 10-3 gewonnen, het was een leuke maar hele natte wedstrijd (het heeft werkelijk de hele tijd geregend...). Omdat Vico uit moest voetballen (helaas verloren met 3-1) en Kai thuis, had Mika geen andere keuze dan mee te gaan in de regen.... Mama heeft het onderstel voor de maxicosy gisteren verbouwd naar een buggy, want Mika wil vooral graag en veel om zich heen kijken. Hij ziet er wel als een ukkie uit, maar is qua uitdaging wel toe aan wat meer prikkels. Daar zat hij dus in, verstopt onder een grote paraplu. Ook de fruithap langs de lijn in de regen... Wat doen we dat kind aan.... Gisteren heeft Mika trouwens voor het eerst geschaterlacht. Echt zo grappig, we stonden met zijn 4-en rond het aankleedkussen met allemaal de slappe lach door hem.

Kai heeft nog een paar dagen vrij van het ziekenhuis, voordat hij vrijdag voor een hele zware dag met beenmerg- en ruggemergpunctie moet en 2 chemo's via het kastje. We zien wel een beetje op tegen de gevolgen van de vincristinekuur, die had de vorige keer best wel wat gevolgen voor zijn motoriek... Even afwachten maar, wellicht valt het deze keer mee.... En ook als het niet meevalt doen we daar niets aan, het is geen kwestie van kiezen maar van gewoon accepteren en ondergaan...

1. Babette:
    14 september 2013
    Hoi Kai,
    Alvast heel veel sterkte gewenst met de behandelingen a.s. vrijdag. Hoop dat het allemaal een beetje meevalt.
    Groetjes,
    Babette
  2. De Opa en Oma van Nienke en Anne Fleur:
    15 september 2013
    Hallo Kai, je bent steeds al zo'n geweldenaar,(maar 3 doelputen tegen, je kunt niet alles hebben) dat ook de komende week weer gaat lukken. Groetjes van de Opa en Oma van Nienke en Anne-Fleur.