Even thuis bijtanken voor de volgende vakantie...

2 augustus 2013 - Nijverdal, Nederland

Toen Kai maandag hoorde dat hij naar huis mocht was net zijn eten gebracht. Dat hebben we maar weggegeven aan de moeder van kamergenootje Blessing, want Kai wist niet hoe snel hij weg kon komen... Papa had in het huisje lekker pannekoeken gebakken dus dat was smullen. Dinsdag tot en met vandaag hebben we nog heerlijk genoten. We zijn naar hunnebedden gaan kijken, naar het gevangenismuseum in veenhuizen geweest en gisteren hebben we lekker gechild en vaak gezwommen op het park. 'S avonds hebben de jongens meegedaan aan de vossenjacht, waarbij papa als 1 van de vossen verstopt was. De jongens hebben enorm genoten van de vakantie, alle 3! En vanmiddag hebben ze beide weer lekker bij vriendjes gespeeld, Vico bij vriendje Duuk en Kai samen met Isa bij Lorainne. Weer beide een topmiddag!

Kai kreeg woensdag vele aften op de lippen. Dit is een bekende bijwerking van de kuur die hij net gehad heeft. Omdat het op de lippen zit en niet in de mond valt het mee hoeveel last hij er van heeft, maar fijn is het natuurlijk niet... Het betekent in ieder geval verplicht minstens 2 keer per dag tandenpoetsen. Dat doet hij altijd al, zonder problemen, maar omdat het nu een verplichting is zet hij zich soms een beetje hier tegen af. Hij is natuurlijk ook bang dat het pijn doet aan de lippen. Vanavond was hij even uit zijn doen, hij is toch wel erg vermoeid. Hij houdt zich altijd groot maar we merken dat hij toch wat vaker op de bank wil hangen en tv wil kijken. We tanken even rustig 2 dagen bij en vertrekken dan maandag naar onze vakantie die door Vico gewonnen is. Het is een 5-daagse more inclusive in Willingen in het Sauerland. Wij gaan 4 dagen, tot en met donderdagavond, want volgende week vrijdag moet Kai voor de tweede meerdaagse kuur in Groningen. Dit keer met papa. Lekker bekeken hebben ze dat: samen lekker laten verwennen in het ziekenhuis door alle lieve zusters, spelletjes doen en lekkere dingen eten terwijl mama dan thuis de was mag doen... Hmmm, misschien is papa toch niet zo'n dom blondje...

1. Babette:
    2 augustus 2013
    Wat fijn dat jullie zo'n lekkere vakantie hebben gehad en wat heerlijk dat de volgende er al weer zo snel aan zit te komen. Geniet even van de dagen thuis en daarna veel plezier in het Sauerland.

Groetjes, Babette

P.S. Kai, vervelend van die aften. Ik heb ze ook wel eens, NIET fijn!! Hoop dat ze snel weg zijn.
  2. Fam. Meijer:
    3 augustus 2013
    Hallo, jullie hebben zo te lezen een fijne vakantie gehad, nu op naar de volgende luxe vakantie. Heerlijk genieten samen en Kai ik hoop voor jou dat de vervelende klachtjes snel genezen zijn.

Fijne vakantie in Willingen.

Groetjes familie Meijer
  3. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    4 augustus 2013
    Hoi hoi, wat heerlijk dat jullie allemaal zo lekker hebben kunnen genieten van de vakantie :-)! En morgen alweer lekker naar Duitsland, dat zijn in ieder geval leuke tripjes en daar kun je er nooit genoeg van hebben!! Inderdaad vervelend van die aften, hebben Jelmer en ik ook wel eens, we hopen dat ze snel weer weg zijn Kai! En wat is Mika ook alweer gegroeid, lekker mannetje hoor! En dan Vico, dankzij die kanjer kunnen jullie nu lekker naar Duitsland, goed gedaan jongen!!
    Heel veel liefs van ons en tot gauw weer een keer!
  4. Martin:
    9 augustus 2013
    Goed dat jullie genoten hebben van de vakantie. Succes daar in Groningen en zet hem op Kai!