Even wat leuke dingen inhalen...

26 mei 2013 - Nijverdal, Nederland

De afgelopen weken waren zoals iedereen wel weet heel erg zwaar voor ons alle 5. Vaak waren we als gezin niet bij elkaar, we hadden (en hebben) veel zorgen gehad, er waren vele pijntjes en aan leuke dingen kwamen we al helemaal niet toe. We stonden op de stand van overleven, en dat was (en is) niet altijd makkelijk.

Op dit moment genieten we even van de rust die er nu is. We zijn met zijn allen bij elkaar en Kai gaat qua conditie met sprongen vooruit. Hij wil dan ook heel erg graag naar buiten, zo veel als hij kan. Vandaag hebben we een zondag gehad zoals we die graag in de meivakantie hadden willen doen. Eerst hebben we wat uitgeslapen, papa heeft eindelijk weer een keer gefietst en vanochtend hebben we met zijn allen een rondje gelopen om de vijver en de eendjes brood gevoerd en genoten van de kuikentjes. Vanmiddag zijn we even naar de kinderboerderij Dondertman in Holten geweest, waarna we opa en oma Vinke als bedankje voor de vele hulp getracteerd hebben op een pannekoek bij Woody's. Het leek Kai allemaal wat teveel, maar eenmaal thuis kreeg hij ontzettend de slappe lach en bleek hoezeer hij genoten heeft. Eigenlijk een doodgewone zondag voor menig gezin, maar wat hebben wij ervan gemoten dat dit eindelijk weer een keertje kon...

Dinsdag begint Kai aan 4 weken nieuwe kuren, waarbij hij dan steeds 4 dagen een medicijn krijgt ingespoten in zijn Vap. De eerste dag moeten we dan naar het ziekenhuis, de andere 3 dagen komt  de thuiszorg dit thuis inspuiten. Dit overigens naast de chemotabletten die hij sinds vrijdag elke avond moet nemen. Hij hoeft dan nog maar 1 keer per 2 weken naar Groningen voor een ruggeprik. We hopen dus dat hij nu een paar goede weken in gaat waarin hij kan aansterken en waarin even de rust weer wat terug keert.

1. Joep:
    26 mei 2013
    Fijn dat alles goed gaat.
    Een zondag om lekker uit te slapen en lekker te genieten vooral lekker bij Woody's.
    Ik hoop dat gauw de zon komt en dat we dan lekker met elkaar buiten kunnen spelen.
    Je bent echt een super buurjongen.

Groeten Joep, Thomas, marry, en Eric
  2. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    Lieve allevijf,
    wat kun je dan inderdaad genieten van de zo "gewone" dingen... Heerlijk dat dat vandaag kon, die pakken ze jullie niet meer af :-)!!
    Liefs uit Deventer
  3. Opa en Oma Steenberg:
    26 mei 2013
    Geweldig , heel erg fijn dat jullie zo'n mooi weekend hebben gehad .
    Liefs en groetjes.