Eigenlijk niet zoveel nieuws en dat is heerlijk!

30 mei 2013 - Nijverdal, Nederland

Vico heeft sinds dinsdag vlekken op de armen. Laat op school nou de 5e ziekte heersen... Vico heeft er niet zo heel veel last van (die kan 40 graden koorts hebben en dan merk je nog niets aan hem). Ze zeggen dat de incubatietijd al 1 week voorbij is als  het uitbreekt, en toen zagen Vico en Kai elkaar niet zoveel, omdat Kai toen nog in het ziekenhuis lag. Even duimen dus dat Kai dit niet ook nog oppikt...

Vanochtend was Kai zo moe, dat hij na de toediening van de chemo door de kinderthuiszorg in slaap viel en wel 1,5 uur sliep. Vanmiddag is hij wel weer 1 uur naar school geweest. Toen hij thuis kwam heeft hij achter aan tafel nog bijna 1 uur geknutseld en ook het avondeten was weer een keer zittend aan tafel. Hele normale dingen eigenlijk, maar we aten hier al een tijdje voor zodat Kai kon liggen op de bank...

We nemen even pauze van de avondvierdaagse, even energie besparen voor morgen de laatste avond. Erwin en ik werken de administratie bij (reiskosten declareren bij de verzekeringen heeft heel wat voeten in de aarde en we moeten ook een overzichtje bijhouden van alle onkosten die we niet kunnen declareren, en dat is meer dan je denkt...) en de kids spelen samen een potje voetbal op de WII. Zo langzamerhand lijkt de rust hier weer wat terug te keren en beginnen we weer een beetje een normaal ritme te krijgen waarin er zo langzamerhand ook ruimte komt voor een bredere wereld dan alleen de cocoon waar we in zaten.

1. Miranda:
    Duim duim duim duim...
    We duimen gewoon door en stoppen niet eerder dan dat nodig is!
    Lekker dat jullie beetje rust kunnen vinden.
    Knuffel xxx ons
  2. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    30 mei 2013
    Fijn om te lezen allemaal!
    Tot zaterdag, liefs van ons.
  3. Hanna van Vonderen:
    30 mei 2013
    Goed om te lezen dat er ook eens even niet zo heel veel nieuws is!
    Liefs
    Hanna
  4. Martine:
    Hoi Kanjer,
    Ik lees net samen met mama jou verslag van vandaag.
    Ik kon even niet slapen, heb vanmiddag al veel geslapen.
    Ik hoop dat we elkaar volgende week woensdag tegen komen bij "dolle dingen dag". Heb daar zo veel zin!
    Heel veel sterkte.
    dikke knuffel, Danisha Legebeke
  5. Martine:
    30 mei 2013
    Hoi Kai, leuk dat je reageert en ook nog wakker bent.
    Ik had ook crackers, grappig!
    Ga proberen nu te slapen, welterusten voor strakjes.
    Danisha
  6. Adriaan Bennen:
    Hoi Kai en familie,
    Iedere dag lees ik met veel belangstelling jullie reislogger.
    Fijn om te lezen dat de "rust" bij jullie een beetje is teruggekeerd en dat Kai nog zo veel dingen doet, zoals de avondvierdaagse volgen, knutselen en naar school gaan. Dat zorgt voor de broodnodige afleiding.
    Volgens mij hebben jullie vanavond prachtig weer bij de intocht van de avondvierdaagse. Een hele prestatie van Vico. Geniet er van!
    Groet Adriaan
  7. Magda,Johan,Martijn,Julia:
    Hallo allemaal,

Fijn te lezen dat het beter gaat.
    Mooi dat jullie ook weer leuke dingen kunnen doen.

Groetjes Magda en Fam.
  8. Miranda:
    Hoi!

Vandaag gelukkig weer mooi weer. Dat hebben Robbin en Daniek ook nodig, want zij doen vandaag de sponsorloop voor Stichting Kleine Joris... Robbin en Daniek lopen dan in gedachten zeker nog meer voor Kai, dus wat zullen ze een record aan rondjes rennen!!
    Veel plezier met de laatste dag van jullie avondvierdaagse.

liefs xxx
  9. Ester Aldenberg:
    Hoi allemaal,
    Even houden zo die rust, dat is wel lekker in deze zware tijden. Wat een sterke vent ben jij Kai! Ik hoop dat het steeds weer iets beter met je gaat. Wij duimen in ieder geval voor jou en je familie.
    Liefs,
    Ester.
  10. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    1 juni 2013
    mirthe: Hoi kai,fijn dat je weer een beetje het gewone ritme volgt.

Groetjes: Mirthe en de rest.