Weer een druk dagje...

28 mei 2013 - Nijverdal, Nederland

Na een goede nacht, waarin we Kai 2 keer moesten helpen plassen, we er 1 keer uit moesten voor stopzetten sondevoeding en Mika uitsliep tot 6.15 uur, is Erwin vanochtend met Kai naar Almelo geweest. Het aanprikken van de VAP en het toedienen van de chemo ging snel. Kai lijkt er nog niet veel last van te hebben. Na even knuffelen met Mika op de bank wilde Kai aan het einde van de ochtend nog even een rondje in de rolstoel. Hij heeft zelfs een meter of 20 gelopen! We hebben Vico van school gehaald. Na de lunch is Kai nog weer naar school gewesst, maar na 30 minuten kreeg hij wat hoofdpijn en zijn we weer gegaan. Na een middag rusten hebben we lekker buiten gegeten.

Vanavond begint de avondvierdaagse. Vico loopt mee met onze buurtjes. Kai baalt dat hij niet mee kan lopen. Ze lopen vanavond vlak langs ons huis, dus we wandelen met Kai in de rolstoel en Mika in de maxicosy de groep tegemoet en lopen een klein stukje mee.  Dat zal vanavond lekker slapen worden voor alle 3 de mannen...En ook wij  kunnen de nachtrust wel weer goed gebruiken...

1. Opa en Oma Steenberg:
    28 mei 2013
    Alweer een druk dagje achter de rug , dat is toch balen voor je kai dat je dit keer alleen naar de vierdaagse kan kijken .
    Maar weer voor jullie liefs en groetjes en een goede nachtrust .
  2. Miranda:
    28 mei 2013
    Hè fijn voor je dat je toch nog even iets van alles hebt kunnen doen.
    Slaap lekker allemaal
    Knuffel
  3. Lisa:
    Hoi Kai,

Leuk om je gisteravond even gezien te hebben bij de avondvierdaagse.

Groetjes,

Lisa
  4. Meneer Menno:
    Hai Kai,
    Wat goed dat het alweer lukt om af en toe op school te komen. Wij vinden het erg fijn dat je er weer bent. En wat knap van je dat je in een uurtje werk alweer evenveel lessen spelling hebt gemaakt als de rest van de klas= miep miep-zoef!! Top.
    Als je de elke dag berichtjes van je klasgenootjes hebt gemist op deze site, dan klopt dat, vanaf morgen gaan we daar weer mee verder hoor.

Groetjes meneer Menno
  5. Suzanne blikmans:
    Hai kai,

Leuk dat je weer soms in de klas bent. En ik zag net dat je bij de avondvierdaagse even meeliep. Dat vond ik leuk om te zien.

groetjes Suzanne