Mijn broers zijn racemonsters

10 juli 2013 - Nijverdal, Nederland

Nu de rust weer wat terug gekeerd is in ons gezinnetje komen er eindelijk mensen kraamschudden voor mij! Babette, Stefan, Opa en oma Steenberg (die waren er natuurlijk al wel vaker geweest maar hadden nog nooit een beschuit met muisjes gehad...), Jurgen en Anita met de kids, er was nu eindelijk tijd en rust om ze te ontvangen. Ik heb gelijk weer allemaal leuke dingen gescoord en heerlijk in verschillende armen gelegen. Verder sleept mijn moeder me overal mee naartoe. Naar de stad, dondertman, naar de winkel, ik zie van alles. Ik wordt er erg vrolijk van en lach dan ook veel. ook brabbel ik al wat en duim ik af en toe. Al slaap ik ook nog wel veel hoor. Ik word best wel moe namelijk van alles wat iedereen om mij heen allemaal doet. Die gekke broer Kai is volgens mij stiekem in training voor de tour de france. Hij heeft elke dag met papa en Vico een heel eind gefietst (9 km)... Verder doet hij aan krachttraining: hij loopt elke dag tegenwoordig zonder krukken... Hij wil vast de nieuwe bauke mollema worden...
Nadat ik gisteravond om half elf in bed werd gelegd heb ik lekker uitgeslapen tot vanochtend 7.30 uur. Vind ik zelf heerlijk en ik heb de indruk dat ik daar papa en mama ook heel blij mee maak... Na een heerlijk flesje gingen we vandaag op pad in de auto naar het TT circuit in Assen. We waren samen met andere oncologische gezinnen uitgenodigd door de stichting Against Cancer. Ik heb zelf bijna de hele dag geslapen, zodat Kai, Vico en papa en mama lekker aan alle activiteiten mee konden doen. En dat was nogal wat... Kai en Vico blijken echte racemonsters! Ze hebben allebei vier keer keihard geraced in verschillende auto's op het circuit. Vico heeft ook nog achter op een motor geraced. Verder hebben ze 2 keer met gave jeeps een extreme off road circuit gereden. Ook hebben ze gekart (vooral Vico blijkt een echte lefgozer die zo hard ging dat hij iedereen inhaalde en ook een keer uit de bocht vloog...). Er waren gratis poffertjes, suikerspinnen, patatjes en frikadellen en blikjes drinken. Ook was er een draaimolen, een springkussen en de verkeersauto's uit het verkeerspark in Assen. De politie was er met allemaal gave motors en auto's en het leger met jeeps en vrachtwagens en daar hebben mijn broers ook allemaal op en in gezeten... En bij de brandweer konden ze een voetbal door een buis heen spuiten met de brandslang. Toen mochten ze hem gewoon houden... Kai won nog een projector van toystory en Vico een knuffelbeer. Omdat ze zo cool waren kregen ze nog een medaille en papa en mama een goody bag met allerlei leuks. Maar ook ik ben niet vergeten. Een lieve mevrouw kwam mij ook 2 kadootjes brengen: een nieuwe mobile (de oude mobile was net kapot...) en een gaaf speeltje... En natuurlijk werd mama er weer uitgepikt om geïnterviewd te worden door het dagblad van het Noorden. Als jullie daar morgen iets in lezen over de familie Steenberg dan gaat dat dus over ons... Ik geloof dat ze het wel een te gekke dag vonden! Fijn om ze even de hele dag te zien genieten! Even opladen voor volgende week, omdat papa of mama dan elke dag wel met 1 van ons kinderen naar het ziekenhuis of naar het consultatiebureau moet... Even nog maar niet aan denken, want ik ben de laatste in de rij en krijg weer zo'n rot inenting... Hmmmm ik denk dat ik nog maar even een dutje ga doen...

1. Miranda:
    10 juli 2013
    Zooo wat een geweldige dag! Ben natuurlijk niet jaloers om de reden waarom jullie daar zijn, maar wat lijkt mij dat gaaf wat jullie daar meegemaakt hebben!!!
    Mooie dag om weer op terug te kijken! Heerlijk toch!

Dikke knuffel van ons
  2. Opa en Oma Steenberg:
    10 juli 2013
    Wat een prachtige ervaring zo'n dag, jullie hebben duidelijk genoten aan de foto's te zien .
    Het weer zat ook mee, niet te warm.
    Groetjes en liefs.
  3. Fam. Roelofs:
    10 juli 2013
    Tjonge zeg, doen jullie wel eens een dagje niets?
    We kunnen wel zien dat jullie er allemaal erg van genieten, groot gelijk!

Enneuh Kai, als je een keer zin hebt om met Jorian te fietsen laat het dan maar weten.
    Hij heeft nl een mountainbike en wil heel graag fietsen.

Groetjes van ONS!!
  4. Oma vinke:
    10 juli 2013
    Wat en leuke dag hebben jullie
  5. Oma vinke:
    10 juli 2013
    Wat hebben jullie een leuke dag gehad en zo veel gedaan.
    Het weer was ook prachtig om aan alles mee te doen.
    Jullie zijn echte racemonsters,Vico je moet de weg wel volgen en er niet uitvliegen.
    Kusjes van ons en tot morgen bij Omi
  6. Fam. Meijer:
    10 juli 2013
    Nou dit is ook wel een hele stoere dag voor alleen maar stoere jongens, super gaaf hoor!! Wat een geweldige foto's en wat een ontzettend gave auto's, een ervaring om nooit meer te vergeten!! Geniet nog lekker even van de "vrije" dagen en een hele fijne vakantie toegewenst!!
  7. Ester Aldenberg:
    10 juli 2013
    Yo!! Dat ziet er wel heel stoer uit zeg! De ene auto ging vast nog harder dan de andere. En dan bij een echte coureur instappen. Vond je dat niet een pietsie eng?
  8. Linda:
    Hallo allemaal,
    Wat een stoere foto's zeg! Super! En wat fijn dat Kai weer veel fitter is. Alvast veel plezier op vakantie, geniet ervan...
    Groetjes zuster Linda (KinderThuisZorg)
  9. Jelmer Agnes Mirthe Joost Stijn:
    10 juli 2013
    Hoi allemaal, wat heerlijk om te lezen dat jullie zo'n gafe dag hebben gehad!! Wat een stoere auto's, motors, legertrucks en weet ik het wat nog meer! Pas maar op Mika, straks zetten ze jou ook nog achterop de fiets, hihi...
    Enne... we zullen onze opa en oma vragen of ze iets lezen in het Dagblad van het Noorden hoor ;-)
    Liefs van ons vijfjes!
  10. Opa en Oma Steenberg:
    10 juli 2013
    Kai, je bent nu wereld beroemd in heel Nederland , want je was op tv in hart van Nederland.
    Er waren opnames gemaakt in Assen.
  11. Jose Greiving:
    11 juli 2013
    Hoi, ik heb je gisteren gezien op hart van nederland heel stoer.
  12. Thijs Nieland:
    11 juli 2013
    Hoi, jongens wat hebben jullie een gave dag gehad.De foto's zien er wel erg stoer uit met al die mooie auto's
    Geniet er maar lekker van en een hele fijne vakantie.

Groetjes Thijs, Mart,Peter en Esther.
  13. Opa en Oma Steenberg:
    11 juli 2013
    Ook vandaag het artikel in het Dagblad van het Noorden via de App op de I-pad gelezen.
    Groetjes en liefs .
  14. Marcel, Miranda, Tessa en Mike Eilders:
    12 juli 2013
    Wow, wat gaaf zien de foto's eruit. Dat was zeker een hele leuke dag. En zoals zovelen zagen wij je ook voorbij scheuren op televisie. Leuk hoor en het is jullie allemaal gegund. Je krijgt natuurlijk de groetjes van Mike