Wie wat bewaard die heeft wat....

22 juni 2013 - Nijverdal, Nederland

Vrijdag was een drukke dag. Eerst 's ochtends Kai en Vico naar school gebracht. Kai wilde perse met de krukken, dus de rolstoel bleef thuis....Toen Mika net wakker werd en half aangekleed was belde de schooldirecteur: Kai voelde zich misselijk en wilde naar huis. Hup, met een huilende baby in de auto door de regen naar school, gauw Kai opgehaald en toen gauw Mika de fles gedaan. Daarna voelde Kai zich weer goed, dus om 11.00 uur Kai weer naar school gebracht, Vico opgehaald en naar de gehoortest gebracht. Helaas was er in beide oren wat gehoorverlies bij Vico, dus binnenkort moeten we dit toch even nader laten uitzoeken bij de kno-arts. Daarna gauw Kai weer bij school opgehaald. Toen kwam de thuiszorg de chemo geven, gevolgd om 14.00 uur door mensen die ons konijnenhok hebben gekocht (onze eerste bijdrage voor Kika, bewaard in een aparte doos mooi versierd door de jongens). Daarna om 15.00 uur kwam Erwin thuis, en even daarna kwam mijn baas kraamschudden. Hij had mooie kado's bij zich van alle collega's voor alle 3 de jongens (zie foto). Die vielen natuurlijk goed in de smaak. Na het avondeten nog even een rondje om de vijver en daarna lekker samen opblijven, spelletjes doen en een stukje van x-factor kijken. En zo is er weer een dagje voorbij...

Vandaag rustiger aan gedaan. Eerst wat uitslapen, daarna samen de stad in voor wat boodschapjes, lekker de kids een visfrietje laten eten op de markt en toen gauw naar huis voor het feest der feesten: het verjaardagsfeestje van Vico. Hij was al jarig op 25 april, maar door alles en de slechte conditie van Kai lukte het eerder niet om dit te vieren. Het was supergezellig met alle leuke vrienden. We zijn naar Giga Konijnehol geweest en hebben lekker gespeeld, genoten van de theatershow en lekkere snoepjes en frietjes gegeten. Roy (de vader van Cas en Loraine) was onze rots in de branding. Hij heeft ons geholpen met het vervoer en met het houden van een oogje in het zeil. Vico heeft er lang op moeten wachten, maar het was nu dan ook wel driedubbel zo leuk!

Opa en oma Vinke boden gisteren weer spontaan aan om vandaag op Mika te passen. Dat was erg fijn, want sinds Mika woensdag de inenting heeft gehad kan hij overdag zijn slaapje niet echt goed vinden en is hij te moe om leuk wakker te zijn. Hij huilt op dit moment dus wel wat meer, maar hopelijk is dat van tijdelijke aard... Nu nog even samen opblijven en daarna hup, allemaal snel naar bed.

1. Fam. Gemser:
    22 juni 2013
    Hoi lieve familie,

Niet erg als iets niet helemaal lukt. Al heel dapper om zonder rolstoel op stap te gaan. En dan uiteindelijk misselijk worden, daar kan je niks aan doen. Vandaag toevalligerwijs ook nog even "op doorreis" Nijverdal centrum aangedaan. Binnenkort komen we een keertje langs voor een bezoekje. Gewoon even een knuffel. Voor iedereen. En om het doosje van Kika aan te vullen. Nou, veel plezier dit weekend.

Groetjes familie Gemser